Ma już swoje lata, ale wciąż bije od niego ta męskość.. i te cudowne hipnotyzujące oczy... :)
Świetny aktor i jaki przystojny!
1. Vamos a Matar Companeros 8/10
2. Autostop 8/10
3. Il Cittadino Si Ribella 8/10
4. Śledztwo Skończone - Proszę Zapomnieć 8/10
5. La Polizia Incrimina La Legge Assolve 8/10
6. Dzień Puszczyka 7/10
7. Zawodowiec 7/10
8. Zeznanie Komisarza Policji Przed Prokuratorem Republiki 7/10
9. Mussollini: Ostatni Akt...
Jakie według was są najlepsze filmy z Franco Nero? Ja polecam:
-"Niebieskooki bandyta"
-"Łowca rekinów"
-"Django" + "Django 2"
a także ciekawa rola w "Szklanej pułapce 2".
A wy co polecacie?