Zainspirowana książką Lawrence'a Wrighta dokumentalna trylogia zabiera widzów w osobistą podróż przez jeden z najbardziej kontrowersyjnych stanów w USA. Trójka filmowców, Richard Linklater, Alex Stapleton i Iliana Sosa, wracają do swoich rodzinnych miast, aby rzucić światło na złożoną historię każdego z miejsc, jednocześnie starają się pokazać je w szerszym kontekście dzisiejszej Ameryki.
Baseballowa dynastia zbudowana na zabawie i dyskotekowa katastrofa, która omal wszystkiego nie zniweczyła. Zobacz efektowny powrót na szczyt w dokumencie o Mike'u Veecku.
Dołącz do niezapomnianej podróży z Hillary i Chelsea Clinton, które przeżywają przygody z odważnymi i brawurowymi kobietami – od znanych nazwisk do nieodkrytych bohaterek – które bawią i inspirują, by być jak one.
Kociarze bardzo się między sobą różnią, ale łączy ich wielka miłość do tych uroczych i wyjątkowych podopiecznych. Oto serial dokumentalny o wielbicielach kotów.
Inżynierowie, funkcjonariusze publiczni i rodziny członków załogi Challengera opowiadają o katastrofie wahadłowca, do której doszło w 1986 r., i o jej konsekwencjach.
Rok 1968. W obliczu braku funduszy na rzetelną relację z konwentów partii rządzących chyląca się ku upadkowi telewizja ABC zorganizowała debatę, do której zaproszono dwóch czołowych intelektualistów. William F. Buckley Jr. był filarem nowego ruchu konserwatywnego, a Gore Vidal – pisarzem o lewicowych poglądach i zdeklarowanym gejem, rozprawiającym się z płciowymi i politycznymi uprzedzeniami (postać znana jest publiczności 4. AFF z filmu Gore Vidal: Stany Zjednoczone amnezji). Powiedzieć, że mieli odmienne poglądy, to eufemizm. Obaj traktowali przekonania adwersarza jako zagrożenie dla świata i przyczynek do nieuchronnego upadku cywilizacji. Tym, co łączyło oponentów, było natomiast niespotykane wyczucie ekranu – doskonale wiedzieli, czym jest telewizja i jak się w niej pokazać. W popisowych mowach dwie sprzeczne wizje Ameryki ścierały się, aż iskrzyło. O znaczeniu debaty Buckley–Vidal świadczą nie tylko wskaźniki oglądalności, ale przede wszystkim bezpowrotnie zmienione oblicze telewizyjnego medium.