Green Day

9,7
3 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Green Day

to nie punki

użytkownik usunięty

Uważają się za zespół pumkowy a z tym nie mają nic wspólnego.Kolejny zespół grający komercyjny pop dla napalonych nastolatek!

Jestem napaloną nastolatką.

Uff, no nareszcie to ze mnie wyszło. Dzięki serdeczne za pomoc, sama chyba bym na to nie wpadła ...
Dzięki :]

użytkownik usunięty

No dobra małe sprostowanie.
Byli 100% punkowym zespołem kiedy wydali Dookie i Mirmod.
I kiedy 10 lat temu zrobili trasę po małych klubach promując album.
To jeszcze obleci ale odkiedy wydali American Idiot stali się zespołem popwym za sprawą Weak me up when september end's.
Nie obrażam fanów ale mówię jak jest. Green Day grają teraz częściej popowe pioseneczki.

What? Niby któredy xD? Jesus ,czy jeśli przestają grać (jak ktoś kiedyś mądrze powiedział) dla ziemniaków w piwnicy to już są komencyjni ?

Kentucky_2

Kocham komercję.

Kolejne wyznania, a to wszystko dzięki Tobie. Nie wiem, nie znam się, ale mam dość posądzeń, że skoro zna kogokolwiek więcej niż tylko rodzina i przyjaciele, to już komercja i nie da się słuchać, weźcież.

użytkownik usunięty
Kotylion

To nie chodzi o to ile ludzi ich słucha,bo ktoś może być gwiazdą "nie komercyjną" i mieć mnóstwo fanów np. Metallica w 1986 roku kiedy wydali Master of Puppets.
Chodzi o to że punk rock sprzeciwia się komercji a utwory punk są typowo rockowe.A utwory Green Day "Jesus.." i chyba "boulevard of broken dreams" [tak to się nazywa?] są zbyt popowe.A pop to komercyjny rynek.Sprzeczność z zasadą punk.
Nie żebym był przeciwko Green Day,niech grają,niech fani ich słuchają tyle że z punkiem ma to coraz mniej wspólnego.

użytkownik usunięty

Taaa Jesus of Suburbia to pop ??? Przepraszam bardzo ale nie słyszałam niczego podobnejgo np u Avril czy Britney :////

pozdro

użytkownik usunięty

No to masz pecha,współczuję że brak ci słuchu skoro nie możesz dostrzec tego ze Green Day robią popowe piosenki na listy przebojów.