Gustavo Santaolalla

Gustavo Alfredo Santaolalla

8,3
1 608 ocen muzyki
powrót do forum osoby Gustavo Santaolalla

zazwyczaj Oscar to wyrocznia i wtedy większość osób zaczyna mówić że uwielbiajego muzykę itd itp. Ja zwróciłem na niego uwagę ścieżka do "21 gramów" a kolejne utwory i ścieżki wg mnieczęsto powielają schematy ale to tak jest zawsze i nie o to mi chodzi. Chodzi o fakt, że oscar należał się właśnie za "21 gramów" a nie za "Tajemnicę...". Cenie sobie jego muzykę bo jest bardzo dla mnie świeża i choć nie znam się na muzyce od strony instrumentalnej, wykonawczej to od strony tego czy muzyka współgra z filmem na płaszczyznie c nieco mam wyrobiony gust albo ucho. A że film Brokeback Mountain to film nieśpieszny, klimatowy i pięknie gorzki (!) to i muzyka taka musiała być, a że santoalla słynie z takiej muzy to odnalazł się w tym projekcie doskonale.

neil__mccauley

Według mnie dobrze jest, że dostał Oscara za "Tajemnice..." ponieważ temat przewodni (oczywiście muzyczny) jest genialny w przeciwieństwie do "21 gramów".

Mystery

Nie znam na razie filmów Inarritu,ani muzyki Santaolalla,ale oglądajac trailer 21 gram jestem w stanie sterdzić że motyw przewodni tego filmu jest świetny.Bez ściemniania więc!:-)

neil__mccauley

Ja akurat zwróciłem na uwagę chwilę przed Oscarami kiedy mialem okazję zobaczyc BROKEBACK MOUNTAIN... Jeszcze nigdy nei wywarła na mnie muzyka filmowa takiego wrazenia jak kompozycje Santaolalli do BM... Później przez kilka tygodni nie słuchałem innej muzyki tylko muzyke i piosenki z Soundtrack'a do BM... Jeśli chodzi o inne jego kompozycje to rewelacyjna jest ścieżka dźwiekowa do filmu BABEL... Tak jak w BM jeden z najwiekszych atutów filmu... Muzyka do 21 GRAMÓW jest bardzo dobra ale osobiście podobała mi sie bardziej muzyka do BABEL...
Gustavo to jeden z najbardziej (a może i najbardziej) cenionych przeze mnie kompozytorów muzyki filmowej...
Ale zależy co komu wpada w ucho - jedni słuchają matalu, inni popu a inni klasyki... Pozdrawiam