Hans ZimmerI

Hans Florian Zimmer

[{"id":4,"name":"music","above5p":true,"career":{"name":"kompozytor"},"ranking":{"name":"Muzyki","link":"/person/ajax/roles/307/4","url":"/ranking/person/music"},"rating":{"count":42808,"rate":8.613927303307793,"desc":"ocen"}},{"id":21,"name":"himself","above5p":false,"career":{"name":"we własnej osobie"},"ranking":{"name":"Występów","link":"/person/ajax/roles/307/21","url":"/ranking/person/himself"},"rating":{"count":11,"rate":8.090909090909092,"desc":"ocen"}},{"id":7,"name":"producer","above5p":false,"career":{"name":"producent"},"ranking":{"name":"Produkcji","link":"/person/ajax/roles/307/7","url":"/ranking/person/producer"},"rating":{"count":5,"rate":4.4,"desc":"ocen"}}]
8,6
42 808 ocen muzyki
powrót do forum osoby Hans Zimmer
  • Najlepszy twórca soundtracków jakiego widziałem ,albo raczej słyszałem...

  • bladyfilmomaniak Chyba sobie żartujesz...
    Do takich geniuszy jak Brad Friedel, Jerry Goldsmith, James Horner, Bill Conti, Alan Silvestri koleś się nie umywa.
    A tym co skomponował do Terminatora Genisys można tyłek podetrzeć.

  • Mani3k Może i masz rację ,ale każdy ma swoje zdanie i owszem wymieniłeś na prawdę wybitnych kompozytorów i po części się z tobą zgadzam :)

  • Mani3k Lorne Balfe robił ten soundtrack a nie Hans . Lorne jest w RCP (ekipie producenckiej Hansa) dlatego Hans podpisał się po tym jako producent...

  • Mani3k Zimmera nie można porównywać do Ennio Morricone, Johna Williamsa i Howarda Shore'a. Ta trójka jest na poziomie nieosiągalnym dla innych kompozytorów muzyki filmowej.

  • Mani3k Zimmer niby jest ok, ale niczym sie nie wyroznia. Taki poprawny i tyle... Taki np Brad Fiedel mial swoj styl.

  • Mani3k Stworzył tzw ścieżkę dźwiękową idealną - mianowicie do Kod Da Vinci. Chociaż dla mnie mistrzem muzyki filmowej jest Clint Mansell z The Fountain.

  • Mani3k Brad Fiedel - bardzo przeciętny... .dziwne, że go w ogóle wymieniłeś, to już wolę Philipa Glassa albo Michaela Nymana

  • Mani3k Silvestri był niezły tylko w filmach Powrót do przeszlosci i Forrest Gump, Conti to przede wszystkim Rocky i Pierwszy krok w kosmos, Goldsmith ma na koncie Obcego, Omen i Mulan, a Fiedel znany zaledwie z Terminatora. Z kompozytorów których wymieniłeś doceniłbym tylko Hornera, ale i tak jest słabszy od Zimmera. To najciekawsze utwory Zimmera:
    Mission Impossible 2, Incepcja, Interstellar, Dunkierka, Trylogia Mrocznego rycerza, Sherlock Holmes, Piraci z Karaibów, Łzy słońca, Gladiator,
    Dla mnie Zimmerowi może tylko dorównywać Williams i Morricone (którego Zimmer niestety okrada tworząc podobne utwory). Prawda jest taka, że często można go oskarżać o plagiat, ale co z tego. Tarantino też kradnie elementy z innych filmów, a i tak ludzie go lubią.

  • użytkownik usunięty

    bladyfilmomaniak https://www.youtube.com/watch?v=ztVMib1T4T4

  • bladyfilmomaniak Niebyłby godzien nawet kawy przynosić Enniu Morricone. Soundtrack do "Once Upon a Time in America" >>> cały dorobek Zimmera.

  • bladyfilmomaniak Zimmer wniósł w moim odczuciu nowy styl do muzyki filmowej. Oczywiście mówię o latach i produkcjach, którymi zaczynał: Król Lew, Karmazynowy przypływ, Łzy Słońca, Ostatni samuraj, Gladiator, Pearl Harbor. Bardzo mi się podobało to, że wątki regionalne i historyczne były mocno osadzone w tej muzyce. Jednocześnie potrafił umiejętnie zmienić dynamikę i podniosłość w wybranych utworach. Nie można mu tego zabrać, że zaistniał jako jeden z najwybitniejszych twórców muzyki filmowej. Ten, kto twierdzi inaczej jest po prostu uprzedzony do jego twórczości, co oczywiście jest zrozumiałe, bo o gustach się nie dyskutuje. Natomiast zaprzeczanie jego osiągnięciom to jest zaklinanie rzeczywistości...