W epoce Edo dwie nowo przybyłe do haremu kobiety odkrywają polityczną intrygę, rywalizację i żądzę zemsty, którym może zaradzić tylko pewien wędrowny sprzedawca leków.
Pomimo silnej konkurencji, drużyna siatkarska z liceum Karasuno przechodzi przez rundę wstępną turnieju Harutaka w prefekturze Miyagi i walczy o awans do trzeciej rundy.
Nagi Seishiro, uczeń drugiej klasy liceum, wiedzie nudne życie, aż do momentu, gdy jego kolega Mikage Reo odkrywa jego piłkarski talent. Zainspirowany, Chłopak dołącza do projektu Blue Lock, gdzie rywalizuje z najlepszymi napastnikami w kraju.
Licealiści ze szkolnych drużyn biorą udział w piłkarskim projekcie, który ma wyszkolić najlepszego oraz najbardziej egoistycznego napastnika na świecie.
Ostatnie lato w gimnazjum. Shotaro Futaba odkrywa gimnastykę chłopców i jest nią całkowicie oczarowany. Shotaro trafia do prywatnej szkoły średniej Soshukan (zwanej również Ao High) i postanawia odwiedzić klub gimnastyki chłopców. Witają go bardzo wyjątkowi senpaiowie i gwiazdorski gimnastyk o imieniu Misato Ryoya. Poświęcenie swojego życia czemuś, co kochasz, w gorących dniach młodości...
Pewnego dnia Yomogi Asanaka, uczeń pierwszego roku liceum Fujiyokidai, poznaje tajemniczego mężczyznę o imieniu Gauma, który twierdzi, że jest "użytkownikiem kaiju". Po nagłym pojawieniu się potworów, do akcji wkracza także gigantyczny robot DYNAZENON. Yomogii i jego przyjaciele, którzy znaleźli się w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie, zostają wciągnięci w walkę z kaiju.
Pewnego słonecznego dnia nieśmiały chłopiec, który wyraża się poprzez haiku, poznaje gadatliwą, ale nieco wstydliwą dziewczynę. Tak zaczyna się ich wspólne magiczne lato.
Kusuo i jego samozwańczy przyjaciele wracają z kolejną porcją telepatycznych wypadków. Jakby wcześniej mało miał problemów, to teraz ma ich jeszcze więcej.
Snująca marzenia o tworzeniu muzyki Tuesday ucieka z rodzinnego domu i trafia do Alba City, gdzie poznaje Carole. Dziewczyny postanawiają wspólnie wspiąć się na szczyt muzycznego świata.
Pokolenie Cudów razem z Kuroko i Kagami tworzą Drużynę Vorpal Swords, aby wyzwać graczy Jabberwock na mecz po tym, jak ten zdyskredytował wszystkich japońskich koszykarzy jako małpy.
Licealista Kusuo Saiki przyrzekł w dzieciństwie, że będzie trzymał swoje telepatyczne moce w ukryciu. Nie oznacza to jednak, że jego życie stało się łatwe.
Gdy Atsushiego Nakajimę wyrzucono z sierocińca, został bez jedzenia i dachu nad głową. Przypadkowo ratuje człowieka o nazwisku Dazai, który w nagrodę wciela go do tajnej agencji.
Shōyō Hinata zaprzysięga zemstę na Tobio Kageyamie, który upokarza go podczas międzyszkolnego turnieju. Przekorny los sprawia jednak, że obaj zawodnicy ponownie się spotykają, tym razem po tej samej stronie siatki.
Kon Hokaze najchętniej spędzałby czas grając w gry komputerowe. Pewnego dnia chłopak oferuje swą pomoc poznanej w wirtualnej rzeczywistości pięknej nieznajomej i w ramach wywiązania się z danej obietnicy, zostaje bez uprzedzenia wysłany do innego świata. Trafiając w sam środek zaciętej walki, przypadkowo ratuje z opresji księżniczkę Ecarlate wraz z jej świtą. Z braku innej opcji Kon przyłącza się do grupy przyszłej władczyni, szukając równocześnie sposobu powrotu do domu. W tym samym czasie ich śladem podąża grupa Incognito z Elekpylem Dukakisem na czele, próbująca za wszelką cenę nie dopuścić, by księżniczka dotarła do celu swej podróży.