oto moje najlepsze i najgorsze lub najsłabsze filmy prosze wpisywac swoje
TOP 10 (NAJLEPSZE)
01. Jaja w tropikach
02. Tenacious D: Kostka Przeznaczenia
03. King Kong
04. Nacho Libre
05. Szkoła Rocka
06. Rok pierwszy
07. Kwaśne pomarańcze
08. -
09. -
10. -
TOP 10 (NAJGORSZE / NAJSŁABSZE FILMY)
01. Zawiść
02. Płytki facet
03. Podróże Guliwera 3D
04. Twarda laska
05. Ratunku! Awaria
06. -
07. -
08. -
09. -
10. -
info 1 : w moich top 10 nie uwzgledniam 3 planowych rol i epizodów
info 2: w top 10 najgorszych znajduja się filmy gorsze od tych co w top 10 najlepszych
moim zdaniem co nie znaczy ze niektóre z nich mi się nie podobaja
NIEWIDZIALEM (bardziej znane)
Holiday
Margot jedzie na ślub