Jakub Gierszał

8,2
34 966 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Jakub Gierszał

Za rolę w Sali Samobójców należą mu się najlepsze nagrody w fachu filmowym !
Nie dość ,że przystojny(tylko w czarnych włosach) to jeszcze utalentowany !
Jeśli ktoś nie oglądał polecam film SALA SAMOBÓJCÓW
A jeśli ktoś nie jest do tego filmu przekonany radze obejrzeć go w skupieniu jeszcze raz ! :)

milkakeri

Chyba nie wiesz o czym mówisz, ten typ to zwykłe drewno aktorskie. Słabizna.
Chociaż "Sala Samobójców" jest świetna.

karas6610

Drewno aktorskie ? Czemu tak sądzisz? Samą rolą w SALI wykazał swój talent (może nie duży ale jednak) i potencjał

milkakeri

hmm...a ja myślę,że bardziej wykazał się we WCK.
Rzadko zdarza się,żeby aktor drugoplanowy ukradł film aktorowi,który gra rolę główną. Takie rzeczy tylko z Jokerem :)

milkakeri

Przepraszam Cię bardzo, ale studiuję na Wyższej Szkole Filmowej w Łodzi i, powiedzmy, mam nieco inne (żeby nie powiedzieć "bardziej profesjonalne") spojrzenie na ten temat :)

karas6610

Więc może przemawia przez Ciebie zwykła zazdrość. :]
No chyba ,że jesteś w stanie logicznie wytłumaczyć mi co z jego aktorstwem (bądź talentem) jest nie tak

milkakeri

Nie zrozumiesz tego, zbyt dużo teoretycznych formułek, nie jestem ćwiczeniowcem. BTW. nie muszę być zazdrosny, bo jestem na kierunku reżyserskim, a nie na aktorskim. Ale to jeden pies, i reżyser i profesjonalny aktor muszą znać się na filmie. Ten człowiek to zwykłe drewno, zaakceptuj to.

milkakeri

Przepraszam Cię bardzo, ale studiuję na Wyższej Szkole Filmowej w Łodzi i, powiedzmy, mam nieco inne (żeby nie powiedzieć "bardziej profesjonalne") spojrzenie na ten temat :)

karas6610

Trudno było się dostać? Marzę o tej szkole od dziecka...

nomercy1410

Egzaminy są w chu.j trudne. Zwłaszcza jeżeli mówią Ci: Proszę zagrać kolor zielony.
O.o'

karas6610

ale to jesteś na filmie czy dramacie? jaki to kierunek?

karas6610

Kolor zielony ? O_o ciekawie :D

karas6610

Myślisz, że Kuba dostał się po znajomości?