Charlie Swift, mężczyzna pełniący usługi w półświatku, ma problem z kolejnym zleceniem. Otóż ciało zabitego przez niego mężczyzny nie posiada głowy, a on dostanie zapłatę za zabójstwo tylko wtedy, gdy możliwa będzie identyfikacja ciała.
Przebojowa komedia o tym, że wiek to tylko liczba i nigdy nie jest za późno na spełnianie marzeń – zwłaszcza tych najdzikszych, a życie zaczyna się dopiero w domu starców!
Historia Barry'ego Minkowa - młodego, charyzmatycznego biznesmena, który zapisał się w historii Wall Street jako najmłodszy spośród nielicznych, którym udało się oszukać amerykańską giełdę.
Stewardessa Lorna Flynn obsesyjnie poszukuje swojego zaginionego krewnego, w nadziei, że dowie się czegoś o sobie i swojej rodzinie. Odkrywa jednak więcej, niż mogła sobie wyobrazić.
Kiedy urząd podatkowy ustala ostateczny termin spłaty długów, spłukanemu Donny'emu nie pozostaje nic innego, jak wprosić się na ślub dawno niewidzianego syna.
W pułapce zaniedbanego mieszkania w LA, Franklin Franklin (Matt Lucas) znajduje na kuchennej podłodze zwłoki właściciela lokalu. Chaosu dopełniają ekscentryczni sąsiedzi: narkoman (Johnny Knoxville), striptizerka (Juno Temple), artysta (James Caan) i nietrzeźwy detektyw (Billy Crystal), który prowadzi przesłuchanie. Franklina jednak nic nie zbija z tropu. Marzy o Szwajcarii i codziennie czeka na kopertę od swego brata. Pewnego dnia koperta nie przychodzi, co bardzo rozstraja Franklina. Wie jedynie, że jego zwariowany brat ma tajemnicę, która go uwolni.
Utalentowany pedagog unika przywiązywania się emocjonalnie do uczniów i kolegów z pracy. Poznaje trzy kobiety, dzięki którym jego podejście ulega zmianie.
Wdowa (Alyssa Milano) samotnie wychowuje dwójkę dzieci. Aby otrząsnąć się po stracie męża i zapewnić godne życie swoim pociechom, kobieta decyduje się pracować dla swojego kochanka Franka Russo (Jason Gedrick). Szybko staje się częścią świata zbrodni, do którego wkroczyła.
Oszust ubezpieczeniowy ucieka do Kambodży. Tym razem jego zachłanność okazuje się zbyt duża, a amerykański wymiar sprawiedliwości depcze mu po piętach.
Leo Handler (Mark Wahlberg) skończył właśnie odsiadywanie wyroku i chciałby wrócić do normalnego życia. Udaje się tam, gdzie, jak sądzi, będzie bezpieczny - do domu. Rozpoczyna pracę u swojego wpływowego wuja Franka (James Caan) i znów spotyka się ze swoim długoletnim przyjacielem Williem Guitierezem (Joaquin Phoenix) oraz jego dziewczyną Ericą (Charlize Theron). Niestety, życie na wolności jest również bezlitosne jak to w więzieniu. Leo staje się mimowolnym świadkiem aktów sabotażu, wymuszeń a wreszcie morderstwa. Tajemnica, którą poznał sprawia, że na cel bierze go najbardziej wpływowa rodzina w mieście - jego własna.
II wojna światowa. Początkująca piosenkarka dostaje szansę, by zaśpiewać dla amerykańskich żołnierzy w show Eddiego Sparksa. Mimo że oboje nie przypadają sobie do gustu, ich spotkanie owocuje współpracą na całe życie.
Ekranizacja powieści Stephena Kinga. Kiedy autor popularnej serii książek ulega wypadkowi, pomocy udziela mu była pielęgniarka, która okazuje się być jego fanką.
Detektyw Dick Tracy chce przywrócić spokój w skażonym przestępczością mieście. Aby osiągnąć cel musi wysłać za kratki przywódcę kryminalnego półświatka - Big Boya.
Tytuł filmu nawiązuje do narodowego miejsca pamięci, cmentarza zasłużonych (Arlington National Cemetery). Obok symbolicznego Grobu Nieznanego Żołnierza i grobów wybitnych polityków, znajdują się tam dziesiątki tysięcy mogił weteranów wojennych. Dowódca kompanii pogrzebowej raz po raz wręcza rodzinom poległych gwiaździsty sztandar i przekazuje w imieniu prezydenta wyrazy współczucia. Machina wojskowa funkcjonuje bezbłędnie, tak jakby stanowiło to cel sam w sobie. Sceny na cmentarzu stanowią klamrę spinającą akcję. Klamrę dosłowną i metaforyczną - tu dochodzi do głosu mistrzostwo reżysera. Niestety zasadnicza część akcji, rozgrywająca się w retrospekcji, nie wychodzi poza szablon. Główny bohater, zawodowy sierżant, weteran z Korei i Wietnamu (James Caan) wie, że podstawową umiejętnością żołnierza na wojnie jest przetrwanie. Pod jego opiekę dostaje się młody ochotnik (D.B. Sweeney), syn wojennego przyjaciela, nieuleczalny entuzjasta, pragnący pomnożyć sławę ojca bez względu na cenę. Ich sylwetki kreśli Coppola świadomie grubą kreską - to raczej synonimy określonych postaw niż strony dramatu. źródło: Rzeczpospolita