Bardziej bym się skłaniała do jego prawdziwego imienia tzn. Jun Ki... Ale w sumie ja tam się nie znam... Chyba... DLA INFORMACJI-> http://www.dramawiki.pl/index.php?title=Lee_Joon_Ki
Pozdrawiam:>
Nie znam się ale to chyba wynika z różnej transkrypcji(z tego co się orientuje to chyba ㄱ można zapisać jako k i g) więc skłaniałabym się do twierdzenia, że i tak i tak jest prawidłowo.
Zgadzam się z Tobą SpruteMajty, różne są transkrypcje, ale akuratnie ja najczęściej spotykałam się z taką i dlatego o tym powyżej wspomniłam:)
P.S. Ostatnio oglądałam z nim wspaniałą dramę - Time Between Dog and Wolf- niesamowicie tam zagrałxD Polecam każdemu fanowi i nie tylko.;D
Pozdrawiam;)
oo dzięki.. Ja akurat jestem na etapie uzależnienia od dram (w tej chwili oglądam Coffee Pricne) więc obejrzę napewno.. Masz może jeszcze coś do polecenia?
O... Ja akurat jestem na tym samie etapie, z amerykańskich produkcji w anime, a ostatnio na dramy przeszłamxD Cieszę się, że mogłam się na coś przydaćxD
Widzę po przejrzeniu twoich ulubionych filmów, dram i aktorów, że interesujesz się Koreą - niestety tu Cię muszę rozczarować - sama pooglądałam ich kilka(i są to te, które ty też masz wśród ulubionych). A jest tak, ponieważ jakoś tak z siostrą obracamy się bardziej w kręgu japońskich dram, przez co koreańskie i tajwańskie zepchnęłyśmy ostatnio na dalszy plan:/
Więc może polecę Ci jakieś japońskie, nigdy nie jest za wcześnie na spróbowanie czegoś nowego;)
No więc tak:
1. Jako, że widzę, że już sobie obejrzałaś BBF tzn. Kgotboda Namja to zachęcam Cię do obejrzenia jej japońskiej wersji - HYD, czyli Hana Yori Dango (jest też HYD2 i finał - Hanazawa Rui( http://www.filmweb.pl/o247372/Shun+Oguri ), czyli odtwórca tego rudego, jak zawsze najprzystojniejszy, chociaż w BBF Lee Min Ho( http://www.filmweb.pl/o233831/Min-ho+Lee) też był niczego sobie;))