Kobieta, której mąż zginął w wybuchu, i dręczony przez różne problemy były policjant prowadzą śledztwo w sprawie serii morderstw związanych z targami Expo '92 w Sewilli.
Kiedy jej ojciec zostaje zamordowany, a na jaw wychodzi jego podwójne życie, prawniczka szuka zemsty, infiltrując kartel narkotykowy i zbliżając się do jego przywódcy.
Po śmierci męża Sole dochodzi do wniosku, że najlepiej zadba o syna, jeżeli stanie na czele gangu – nawet jeśli jej ojciec zostanie przez to jej wrogiem.
Julián, kierowca z aplikacji, czeka na okazję, by wyznać uczucia pasażerce. Gdy w trasę do Madrytu dołączają dwaj rywale, jego szanse na romans stają pod znakiem zapytania.
Girona, lato 1978. Zakochany nastolatek, który często padał ofiarą rówieśniczej przemocy, dołącza do paczki, która spędza czas na włamaniach, napadach i szalonej miłości.
Ksiądz Vergara uciekając przed swoją przeszłością, szuka schronienia w ramionach Diabła, który wymusza na nim odnalezienie skarbu: jednego z 30 srebrników, za które Judasz zdradził Jezusa Chrystusa.
Zwolniony z więzienia szef kartelu trafia pod opiekę pielęgniarza, którego życiowa tragedia jest bezpośrednio powiązana z narkotykową działalnością kryminalisty.
David Norton (Timothy Hutton) lubi mieć poukładane życie. Jako autor bestsellerów to on decyduje o losach swoich bohaterów, ich zbrodniach, życiu i śmierci. Co jeśli świat fikcji staje się zbyt realny? David przyjeżdża na Majorkę na konferencję. Wszystko zdaję się iść świetnie do momentu, kiedy jego narzeczona (Georgia Mackenzie) odbiera dziwny telefon, a potem nagle popełnia samobójstwo. Co mogło ją do tego skłonić? I jaki to ma związek z falą samobójstw? David przypadkiem poznaje turystkę o imieniu Sylvia (Lucía Jiménez), która przeżyła próbę samobójczą i teraz próbują rozwikłać tę grę, która może doprowadzić do zagłady ludzkości.
Rafeal jest przysłowiowym Don Juanem dużego domu towarowego w Madrycie. Jest ambitnym pracownikiem, który dąży do objęcia kierownictwa. Pewnego wieczoru uwodzi seksowną ekspedientkę i spędza z nią noc w domu towarowym. Wówczas dochodzi do wypadku w którym ginie jego rywal na stanowisko kierownika, Don Antonio. Rafeal chce zatuszować cale to zdarzenie, próbuje pozbyć się ciała paląc je w piecu. Jednak kiedy już wszystko ma przygotowane ciało ofiary znika.
Pewnego pięknego dnia czterdziestoletnia Julia, biegająca od jednego klienta do drugiego dostaje kolejne zlecenie. Musi sprzedać mieszkanie w kamienicy, której właściciel właśnie zmarł. W czasie oględzin znajduje tam ni mniej ni więcej tylko 300 milionów peso. Kto jest ich właścicielem? Ale to dopiero początek jej kłopotów. Teraz do akcji wkraczają wzburzeni i zawistni sąsiedzi podburzani przez wrednego administratora, który ma w tym wszystkim własny interes.
Osadzona w latach siedemdziesiątych gorzka komedia obrazująca środowisko hiszpańskich komików w okresie post-frankistowskiego rozluźnienia obyczajów. Nino i Bruno, dwaj przeciętni komedianci z prowincji, niespodziewanie odnoszą oszałamiający sukces. Ich prymitywny show polega głównie na tym, że Nino bez przerwy policzkuje Bruna na scenie, co wywołuje salwy śmiechu u publiczności. Nieoczekiwana popularność, ciągłe występy oraz rzesze fanów sprawiają, że w duecie coraz częściej dochodzi do spięć. Narastają wzajemnie pretensje i zazdrość aż po nienawiść. Artyści postanawiają zakończyć karierę niezapomnianym finałem - ten zamieni się jednak w krwawą jatkę.
Dobroduszny ksiądz odkrywa straszną prawdę - w święta Bożego Narodzenia na Ziemi pojawi się antychryst. Jedyną metodą, by do niego dotrzeć i zapobiec nieszczęściu jest grzeszenie. Tak więc stara się ze wszystkich sił jak najwięcej grzeszyć. Doprowadza to do zabawnych sytuacji, szczególnie, kiedy do "zespołu" dobiera sobie satanistę, pulchnego sprzedawcę ze sklepu z muzyką heavy-metalową.