Nie ma ani jednego filmu tego pana, któremu dałabym więcej niż 3. Tyle na temat kultu.
Szanuję twoją opinię, jednakże nie mogę się z nią zgodzić, pamiętając takie tytuły jak Kiler, Seksmisja, Kingsajz, Vinci!
Trochę mam śmiechawę z tego co pisze osoba zakładająca posta ,można nie lubic tego czy tamtego gatunku a nawet personalnie osoby Machulskiego , Ale ma on jeden z większych wkładów w Polskim kinie , Wychwalacie produkcje zagraniczne a rodzime są beeee .
Łatwe filmy przy których nie trzeba wytężać umysłu
Uwielbiam Vinci!To jest mój NR1 Fantastyczny film, świetna reżyseria. Ekstra dialogi. Świetni aktorzy. NR2 Vabank 1 i 2 NR3 Seksmisja.
Dziwię się miłośnikom kina, że amerykańskim sztampowym filmom dają wysokie noty a naszemu znakomitemu Machulskiemu ok 7 za filmy, za całość. Może za inteligentny dla niektórych?
Ty chyba sobie w kulki lecisz. A "Seksmisja" a "Kingsajz" a "Vabank" ? To są przecież kultowe polskie komedie.