Dwie dwunastolatki z Brooklynu tworzą najpopularniejszą na świecie grę na urządzenia mobilne, a zarobione pieniądze inwestują we własną firmę specjalizującą się w produkcji kolejnych gier. Czy pogodzą pracę ze szkołą i odniosą sukces?
Jerome Jenkins Junior jest wielkim fanem sportu. Nie cieszy się jednak szacunkiem na pobliskim boisku - jest zbyt młody, zbyt wolny, i, co najgorsze, zbyt niski! Do Jerome'a uśmiecha się jednak szczęście, gdy znajduje tajemniczą parę butów sportowych oznaczonych wewnątrz inicjałami "M.J.". Gdy je nakłada zyskuje nagle niezwykłą sprawność, a jego sportowe możliwości i wyczyny przyciągają uwagę wszystkich! Lecz kiedy okazuje się, że jego sława grozi podziałem rodziny, a przyjaciele się od niego odsuwają, Jerome zaczyna zdawać sobie sprawę, że cena jaką płaci za popularność jest zbyt wysoka...
Ze szpitala psychiatrycznego w Champion City wychodzi groźny złoczyńca Casanova Frankenstein. Walkę z nim podejmuje lokalny heros reklamujący Pepsi - Kapitan Niezrównany, zostaje jednak pojmany przez Casanovę. Planuje on zabić Kapitana oraz zniszczyć miasto. Trójka samozwańczych superbohaterów-amatorów, zbierających do tej pory baty od drobnych przestępców, postanawia zmontować zespół superbohaterów, odbić Kapitana i uratować Champion City...