Krzysztof Materna

5,8
837 ocen gry aktorskiej
4 filmy
3 filmy
3 filmy
3 filmy
2 filmy 1 serial
3 filmy
3 filmy
2 filmy
2 filmy
2 filmy
2 filmy
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
1 film
Online
Opowieść o miłości, która odmieni największego kłamcę. Pełna uroku historia spotkania Maksa – wiecznego "Piotrusia Pana" i przebojowej Julii.
Online
Utalentowany kompozytor zakochuje się w młodej członkini zespołu ludowego. Wielkie uczucie utrudniają jednak realia powojennego bloku komunistycznego.
FILM

Juliusz

2018
Online
Mimo drugiego zawału, ojciec Juliusza odmawia zmiany trybu życia. Wybawieniem zdaje się być Dorota, lekarz weterynarii.
Online
Pogrążony w kryzysie twórczym Czesław M. pomaga bezrobotnym stoczniowcom rozkręcić szkołę uwodzenia. 
Online
Urzędniczka bankowa i jej mąż mieszkają w sąsiedztwie kobiety, która umiera, dziedzicząc fortunę.
Online
Kasiarze otrzymują zadanie zdobycia złota z nazistowskiego banku.
Online
Cygan poznaje szesnastoletnią Agatę, z którą zamierza wziąć ślub. Przeciwny ich małżeństwu jest ojciec dziewczyny obawiający się, że ich związek mógłby zagrozić jego dalszej karierze politycznej.
Online
Inżynier Karwowski i jego rodzina próbują odnaleźć się w Polsce po zmianach ekonomicznych.
Online
Magda kończy pracę nad filmem, który opowiada historię prywatnego życia aktorki Ewy.
Online
Zima stulecia unieruchamia pociągi na dworcach. Pasażerowie jednego z nich organizują sylwestrowy bal.
Online
Chociaż "Tańczący jastrząb" jest adaptacją powieści Juliana Kawalca, to stanowi też wariację na temat "Obywatela Kane'a" Orsona Wellesa, żelaznego klasyka, któremu Grzegorz Królikiewicz poświęcił obszerną analizę. Oba filmy opowiadają o wiodącej na manowce drodze do awansu społecznego, o frustracji, pożądaniu, megalomanii, a przede wszystkim – o utraconej niewinności. Oto pewien mężczyzna odcina się od wiejskiego środowiska i rozpoczyna biurową karierę w mieście. Nie znajduje jednak szczęścia, gorzknieje i potwornieje. Królikiewicz opowiada o tym w awangardowej, stawiającej opór i wymagającej formie. Operuje przede wszystkim sugestiami i metaforami. Nadaje postaciom i otaczającej ich rzeczywistości groteskowy rys, a kolejne epizody pokazuje z niekonwencjonalnych punktów widzenia: płonącego z emocji ucha lub chyboczącego się kabla od telefonu.