Poradźcie dobrzy ludzie, jakie filmy z tymże panem warto obejrzeć, jakie według was są najlepsze. Do tej pory obejrzałam Mroczne Widmo, Rob Roy'a, K-19, Listę Schindlera, Prawo Krwi, Misję i Podejrzanego. Pozdrawiam :)
Uprowadzona świetne kino akcjii, Nell jeśli lubisz dramaty , jeśli lubisz kryminał to Pula śmierci lub człowiek ciemności .
no właśnie wczoraj obejrzałam Uprowadzoną. Świetne kino, dla mnie 8/10 :) dzięki za polecenie filmów, chyba w najblizszym czasie zabiorę się za Człowieka ciemności. i to bez względu na nieprzychylne komentarze na filmwebie (a przynajmniej wiekszość jest nieprzychylna).
Lubię kryminały ;)
Bez dwóch zdań Listę Schindlera... natomiast ci co piszą że Uprowadzona tylko kompromitują się
After life jest też do przełknięcia ;)
jeśli się lubi takie filmy ;p
a Lista Szchindlera to koniecznie ;p
ok, obejrzałam Darkmana... może i nie najlepszy film Liama, ale dla mnie spoko :) jakieś jeszcze filmy polecicie mi???
A ja zaproponuje koledze klasyki Excalibur i Krull. Nie gra tam może głównych ról ale to jego początki kariery i jest tam młody. A Uprowadzona świetna.
Justysia nie ma co rozmieniać na drobne filmów w których grał Liam...
Powiadam Ci że każdy film z nim w jakiej roli by w nim nie zagrał i choćby była by czwartoplanowa to warto go obejrzeć, bo Liam jest aktorem o niezwykłym talencie aktorskim.
wiem :) i absolutnie się zgadzam, Tomeczku ;P Liam będzie zawsze świetny, a jakiejkolwiek by nie zagrał roli. Pozrawiam
obejrzałam Seraphim Falls... świetny film... jestem zaskoczona niską oceną...
ktoś zna jeszcze jakieś inne filmy godne polecenia?
i jeszcze Bunt na Bounty - mała rola, ale z klasą :)
i Pięć Minut Nieba... bardzo poruszający film, proszę się nie zrażać niską oceną...