czadzior i tyle Davidian:)
1. Unto the Locust - 9/10 2. Bloodstone & Diamonds - 8+/10 3. The Blackening - 8/10 4. Burn My Eyes - 7/10 5. The More Things Change... - 6/10 Reszta do przesłuchania.