Budzące się z zimowego snu zwierzęta odkrywają, że w środku lasu powstało odgrodzone płotem osiedle domów. Nowo przybyły szop zachęca wszystkich do spenetrowania ludzkich siedzib.
Każdy szanujący się pingwin cesarski musi umieć śpiewać, ale Mambo nie ma po temu żadnych predyspozycji. Zamiast układać pieśń godową, odkrywa w sobie talent do tańca.
Dziesięcioletni Artur ma w sobie ducha odkrywcy. Chłopiec wyrusza do krainy Minimków, by odnaleźć zaginionego dziadka, po którym odziedziczył podróżnicze skłonności.
Prześladowany przez osiłka z sąsiedztwa Lucas odreagowuje frustrację, zatapiając mrowisko. Za ten postępek spotyka go kara: zostaje zmniejszony do rozmiaru owada.
Zanim został Królem Dżungli, Tarzan był małym, niezdarnym chłopcem, starającym się dostosować do warunków, w jakich przyszło mu dorastać. Gdy pewnego razu, jeden fałszywy krok naraził jego rodzinę na duże niebezpieczeństwo, Tarzan doszedł do wniosku, że wszystkim będzie lepiej bez niego. Wyrusza w podróż, podczas której staje twarzą w twarz z tajemniczym Zugorem. Razem odkrywają, że bycie odmiennym, to nie słabość, a najważniejsi w życiu są przyjaciele i rodzina, posiadanie których daje największą siłę.
Doktor Drakken ma nowy nikczemny plan, jak zapanować nad światem, ale jego sukces zależy od znalezienia słabego punktu Kim Kolwiek. Czy pewien przystojniak Eric może z tym mieć coś wspólnego?
Występujący w telewizyjnym serialu Grom dowiaduje się o planach zastąpienia go młodszym psem. Dalmatyńczyk Ciapek pomaga mu udowodnić, że wciąż może być bohaterem, gdy na ich drodze staje Cruella DeMon.
Kiedy w ręce półsieroty, Jima Hawkinsa, wpada mapa prowadząca do legendarnej planety skarbów, chłopak postanawia wybrać się w daleką podróż, by ją odnaleźć.
Pierwszy skład drużyny Ligi Sprawiedliwych uznaje, że potrzebuje więcej bohaterów, aby chronić Ziemię przed złem. W tym celu zaprasza takich herosów jak Zatanna, Black Canary, Fire, Stargirl, Kapitana Atoma oraz wielu innych.
Współczesny telewizyjny film dokumentalny, który nie przypomina niczego, co na co dzień oglądamy na małym ekranie. Opowieść zbudowana z fotografii połączonych z zanotowanymi na magnetofonie refleksjami ludzi w różnym wieku i z różnych środowisk, którzy odpowiadają na pytania dotyczące ich sposobu patrzenia na świat, lęków, nadziei. Tematem filmu jest jeden dzień z życia miasta, jeden z wielu podobnych do siebie dni, wyrwany z ciągu czasu i zapisany w serii zdjęć i wypowiedzi. Fotografie przedstawiają ludzi i miejsca o różnych porach dnia, które podobnie jak słowa zza kadru, zachowują w filmie swoją anonimowość. Nie widzimy tych, którzy się wypowiadają. Zdjęcia nie pokazują najbardziej znanych i rozpoznawalnych miejsc Warszawy. W tych kilku zdaniach zwierzeń, które słyszymy, bohaterowie jakby wyłaniają się z tłumu, a fotografie, na których zastygł czas, pozwalają uważniej przyjrzeć się fakturze rozpędzonego świata. W rozmowie z Małgorzatą Sadowską ("Chełmska 21"), Kazimierz Karabasz mówi: "W filmie trzy następujące po sobie ujęcia niewiele znaczą, natomiast trzy zdjęcia mogą stworzyć pewną sumę, myśl, znaczenie..." Ten film ze zdjęć (także wykonanych przez reżysera) jest częścią całej serii dokumentów (m.in. "Punkt widzenia", "Lato w Żabnie") i scen filmowych, w których Karabasz posłużył się fotografią, tym szczególnie przez niego cenionym medium, które pozwala kontemplować chwilę z życia człowieka i przyjrzeć się uważniej materialnej substancji świata.