Nie wiem, czy tan tamat się nie powtarza ale mniejsza z tym... Jakie piosenki MM lubicie najbardziej?? :)
Cała płyta Golden Age Of Grotesque a szególnie This Is New Shit, mOBSCENE i (s)AINT z płyty Antichrist Superstar: The Beautiful People i jeszcze cover Personal Jesus.
Coma White mimo wszystko a moim ulubionym albumem jest Mechanical Animals. Bardzo lubie też The Nobodies, The Beautiful People, Lunchbox, Tourniquet, The Love Song, Sweet Deams, Coma Black, Mister Superstar i Lamp Of God. No i wszyskie piosenki z Mechanicznych Zwierzątek. Pozdrawiam.
Uwielbiam I don't like the drugs(but drugs like me),Coma White,The Reflecting God. Właściwie to wszystkie są świetne.
Do płyty Antichrist Superstar wszystko jest świetne, pózniej coraz gorzej chociaż Mechanical nie bylo jeszcze takie złe.
Tainted Love,Sweet Dreams i New Shit!!
Jak tak na niego patrze w teledyskach to sobie myśle że to jakiś pojebus i psyhopatyczny satanista...ale w wywiadych i wogóle np u Lettermana zachowuje się normalnie i wogóle....wydawało mi się że był nawet miły.
Sam niewiem już co o nim myśleć.
Jest też człowiekiem, w teledyskach jest artystą, to tak jak aktor, przecież aktor który grał Harrego Pottera nie jest żadnym Harrym w prywatnym życiu. Polecam autobiografie Briana.
W sumie Manson nie jest geniuszem ale ma świetny przekaz i dobre teksty. Moje ulubione kawałki mhm? Podam trzy: If I Was Your Vampire?, Rock is Dead,Lunchbox, a z coverów to przeróbka J.Lenonna i Working Class Hero .
sweet dreams, this is halloween, personal jesus- z coverow
last day on earth, i put a spell on you, love song, long hard road out of hell- wlasciwie wiekszosc jest moja ulubiona ;D
pozdrowienia
mOBSCENE
Great big white world
Man that you fear
The dope show
Dope hat
Coma white
GodEatGod
Personal Jesus
Sweet dreams
Long hard road out of hell
Beatiful people
This is the new shit
Fight song
Heart shaped glasses
i wieeele innych
moje ulubione to:
tainted love (najlepsze wykonanie tej piosenki jakie w życiu powstało)
slutgarden
para-noir
sAINT
this is new shit
mobsine
"Wormboy", "Deformography", 'The Beautiful People", "Dried Up, Tied up And Dead To The World", "Cryptorchid" cover "Sweet Dreams" i cover "Personal Jesus", "I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)"
Po dokładnym zapoznaniu sie z muzyką Mansona, przez jakies pół roku moge smiało powiedziec o moich ulubionych piosenkach:
The Beautiful People,Heart-Shaped Glasses,This Is The New Shit,Golden Age Of Grotesque, Ka-Boom Ka-Boom,Para Noir,Tainted Love,Vodevil,Disposable Teens,Burning Flag,Target Audience,The Nobodies,The Love Song,Coma White i Sweet Dreams ale ulubiona z tych wszystkich to TAINTED LOVE :) :P
No własnie chyba zapomniałem mOBSCENE wymienić ona też jest super zrezsztą Holy Wood i Golden age of grotesQue całe jest niesamowicie super
Ostatnio zacząłem słuchać piosenek za czasów gdy wypuszczał dema na kasety (Negative Three, Suicide Snowman) ale ogólnie.
Z singli to kocham Heart-Shaped Glasses, Tourniquet, Lunchbox,This is the new shit, Deep Six, Kill4Me, Coma White. Z nie singli to bardzo mocno Golden Age Of Groutesque, Spade, Coma Black, Minute of Decay, Warship My Wreck, The Last Day on Earth, Devour i jeszcze kilka by się znalazło.
Najlepszy cover to według mnie Sweet Dreams choć za setnym razem nieco nudzi dlatego Cry Little Sister świetnie go zastępuje. Ulubiony album, ciężko wybrać, bardzo mi się podoba za czasów antychrysta i wcześniejszych (1994-1998), holy wood mi nie spodobało się aż tak, złote lata groteski to fajna płyta ale też nie wracam często, Eat me... jest ciekawe i inne ale jeden z gorszych etapów w karierze, zaś od momentu The High End of Low tendencja zdecydowanie zwyżkowa, HUD bardzo często na reapetcie więc ciężko stwierdzić.