1. Komando - 7/10
2. Ostry poker w małym Tokio - 6/10
3. Klasa 1999 - 6/10
4. Uzbrojeni i niebezpieczni - 6/10
5. Podpalaczka - 6/10
Swego czasu był to jeden z moich ulubionych reżyserów.
1. Klasa 1984 - 9/10
2. Klasa 1999 - 8/10
3. Pogranicze prawa - 7/10
4. Komando - 7/10
5. Podpalaczka - 6/10
6. Nocny uciekinier - 6/10
7. Uzbrojeni i niebezpieczni - 5/10
8. Ostry poker w małym Tokio - 3/10
1 - Firestarter - 7
2 - Uzbrojeni i niebezpieczni - 7
3 - Komando - 7
4 - Ostry poker w małym Tokio - 6
5 - Ostatnia ofiara - 4
-------------------------------------------------
6 - Pterodaktyl - 2
1 - Firestarter - 7
2 - Uzbrojeni i niebezpieczni - 7
3 - Komando - 7
4 - Klasa 1999 - 7
5 - Ostry poker w małym Tokio - 6
6 - Extreme Justice - 6
7 - Stunts - 6
8 - Roller Boogie - 6
9 - Klasa 1984 - 5
10 - Night of the Running Man - 5
11 - Bobbie Jo and the Outlaw - 5
12 - Powstały z martwych - 5
13 - Gold of the Amazon Women - 5
14 - Ostatnia ofiara - 4
15 - Smoki Camelotu - 4
16 - Poseidon Rex - 3
17 - Stealing Candy - 3
18 - Pterodaktyl - 2
1. Klasa 1999 – 7/10
2. Pogranicze prawa – 6/10
3. Komando – 6/10
4. Klasa 1984 – 6/10
5. Nocny uciekinier – 5/10
6. Podpalaczka – 4/10
7. Ostry poker w małym Tokio – 4/10
8. Baza – 4/10
9. Powstały z martwych – 3/10
10. Uzbrojeni i niebezpieczni – 2/10
Wystarczy. Dzieła typu "Pterodaktyl" sobie daruję, bo nie gustuję w filmach "klasy Z".