Współczesny obraz rynku sztuki, widziany oczami kolekcjonerów, handlarzy, kuratorów i najlepszych artystów m.in.: Jeffa Koonsa, Gerharda Richtera, Njideki Akunyili Crosby oraz Larry’ego Poonsa. Obrazy Basquiata i Gerharda Richtera sprzedają się na aukcjach za dziesiątki milionów dolarów; wielopiętrowa nadmuchana baletnica Jeffa Koonsa góruje nad odwiedzającymi Rockefeller Center; toaleta z czystego złota autorstwa Maurizio Cattelana została zainstalowana w Muzeum Guggenheima, każdy może ją oglądać i z niej skorzystać. Sztuka współczesna to spektakl, wielkie pieniądze i okładki gazet. Społeczeństwo jest mniej zainteresowane estetycznymi i społecznymi funkcjami sztuki a bardziej znanymi nazwiskami i biznesem, który za nimi stoi. Wielu uważa, że sztuka stała się marionetką w rękach najbogatszych – ekskluzywną inwestycją będącą poza zasięgiem przeciętnego obywatela. Ekskluzywne targi pojawiają się na całym świecie a kolekcjonerzy wydają majątki i ukrywają swoje trofea w pilnie strzeżonych magazynach. Czy znajdujemy się w środku kryzysu sztuki? Czy wartość dzieła naprawdę może być mierzona w dolarach? Czy te wartości są przypisywane, a jeżeli tak, to kto to robi? Czy taki rynek sztuki ma niszczący wpływ na publiczne muzea i nasz dostęp do dóbr kultury? I najważniejsze, co o konsumpcyjnym charakterze rynku myślą sami twórcy? Dokument przedstawia odpowiedzi na te pytania i w dynamiczny i zabawny sposób demistyfikuje elitarny świat sztuki współczesnej. Dzięki wyjątkowym wywiadom z artystami, handlarzami, kolekcjonerami i pracownikami domów aukcyjnych, film zabiera nas do głębi ukrytego świata, gdzie nic nie jest takim jakie się wydaje. Zaczynamy rozumieć jak właściwie działa rynek sztuki. Konfrontujemy to z wyzwaniami stojącymi przed artystami w świecie, gdzie sukces może przyjść niespodziewanie tylko po to, by sezon później bezpowrotnie odejść. Widzimy świat, w którym nawet najbardziej cenieni twórcy muszą znaleźć sposób na odparcie pokus rynku, jeżeli nadal chcą posiadać kontrolę nad procesem twórczym. "Cena wszystkiego" przedstawia złożony portret późnego kapitalistycznego społeczeństwa. Trzymając krzywe zwierciadło naprzeciw naszej konsumpcyjnej kultury, film ostatecznie potwierdza nadzmysłową siłę samej sztuki i głęboką potrzebę jej obecności w naszym życiu.
Zwolniony z pracy zastępca szeryfa kontynuuje śledztwo, podążając tropem demona Bhugula. Chcąc przerwać serię morderstw, trafia do domu zamieszkałego przez Courtney i jej dwóch synów.
Autor powieści kryminalnych po przeprowadzce znajduje na strychu projektor ze starymi taśmami. Oglądając materiały, odkrywa szokującą prawdę o nowym domu i jego poprzednich mieszkańcach.
Calvin ponownie walczy o utrzymanie zakładu fryzjerskiego założonego przez swojego ojca. Tym razem deweloperzy chcą wykupić tradycyjne rodzinne firmy i zastąpić je sklepami znanych marek.
Para dokumentalna opowieść o zjednoczeniu się trzech legendarnych w latach 60-tych grup folkowych na specjalnym koncercie w Carnegie Hall, który został zorganizowany dla upamiętnienia zmarłego niedawno zasłużonego promotora i managera muzyki folk. Trochę zabawnych gagów, odrobina sentymentalizmu i przede wszystkim muzyka, to walory tego filmu.
Wspaniały Gonzo czuje się samotny. Jednakże pewnego dnia, podczas śniadania, przez płatki owsiane kontaktują się z nim kosmici. Gonzo jest przekonany o swych pozaziemskich korzeniach i pozaziemskiej rodzinie. Jego przyjaciele obawaiają się, że Gonzo trochę zwariował. Jednakże pewnego dnia zostaje on porwany przez złego agenta. Kermit i reszta Muppetów musi uwolnić swego przyjaciela ...
Mitch Weaver (Norm Macdonald) i jego najlepszy przyjaciel Sam McKenna (Artie Lange) znają się od dzieciństwa. Mają po trzydzieści parę lat, nadal pozostają dobrymi kolegami. Jedynym ratunkiem dla ciężko chorego ojca Sama jest transplantacja serca. Weaver i McKenna muszą natychmiast zdobyć 50 tys. dolarów. Tak wielką sumę nie sposób uzyskać legalnym sposobem, dlatego wpadają na pomysł założenia firmy Dirty Work Inc. Firma oferuje zemstę na zamówienie