Krótkometrażowe: 1. Pająk - 7/10 2. The Pitch - 6/10 3. Lucky - 6/10 4. The IF Thing - 6/10 5. Fuel - 5/10 6. Bloodlock - 4/10 7. Deadline - 4/10 8. Loaded - 3/10