Fanny i Jean żyją jak z bajki: kariera, luksusowe mieszkanie i pozorna miłość. Jednak przypadkowe spotkanie Fanny z dawnym znajomym wywraca jej ułożone życie do góry nogami.
Blanche poznaje Grega i szybko się w nim zakochuje. Jednak po przeprowadzce do Lotaryngii i narodzinach dziecka, odkrywa, że Greg okłamał ją co do powodów przeprowadzki, a jego kontrolujące zachowanie zaczyna ją niepokoić.
Jak odnowić kontakt z córką, której nie widziało się od czasu, kiedy była jeszcze dzieckiem? Tony, podstarzały kierowca autobusu, postanawia uciec się do podstępu: zapisuje się na kurs tańca prowadzony przez dorosłą już córkę.
Mikołajek kocha swoje życie: rodzinę, szkołę i paczkę kumpli. Gdy tata dostaje awans, a przeprowadzka staje się nieunikniona, chłopiec wpada w rozpacz. By zatrzymać rodzinę, wraz z przyjaciółmi rusza na poszukiwanie skarbu, który może odmienić jego los.
Wszystko w życiu Dżibiego obraca się wokół jego ukochanej siedmioletniej córki Sofii. Ten oddany, samotny ojciec nigdy nie omija rytuału opowieści na dobranoc. Każdej nocy, gdy Sofia zasypia, jej tata zabiera ją do „Storyland”, studia filmów fantasy, w którym ożywają ich niezwykłe bajkowe przygody, gdzie Dżibi gra główną rolę bohaterskiego księcia z bajki. Pięć lat później, Sofia jako nastolatka zaczyna wyrastać z opowieści ojca i zamiast tego wymyśla własne opowieści z Dżibim, który nie jest już pozytywną postacią. Gdy jego role zarówno w prawdziwym świecie, jak i w „Storyland” zaczynają się zmieniać, Dżibi musi znaleźć sposób, aby pozostać bohaterem życia, wyobraźni i historii swojej córki.
Gdy, krótko po zakończeniu I wojny światowej, porucznik Pradelle zechce zbić fortunę na ciałach poległych, dwóch weteranów postara się mu przeszkodzić.
Pracująca w szpitalu lekarka zaobserwowała poważne skutki uboczne u pacjentów leczonych specyfikiem przeznaczonym dla cukrzyków i osób cierpiących na nadwagę. Jej badania - pierwotnie lekceważone - wywołują skandal.
Trzy historie, które dzieją się w jednym mieście. To między innymi losy pracującego w biurze samotnego mężczyzny, który w dość niekonwencjonalny sposób obwieszcza światu, że czuje się opuszczony