Oglądałam go w filmie "Granatowy prawie czarny" i uważam że świetnie się spisał i super zagrał tą rolę :D
Film
* Abran las puertas Otwarte drzwi (1995)
* La caída de la casa usher (2004)
* Virginia, la monaca di Monza (2004)
* Sin ti (2006)
* Azuloscurocasinegro (2006)
* Traumalogía (2007)
* Sangre de mayo (2008)
* El otro viaje Na kolejną podróż (2009)
Seriale
*...