Młoda funkcjonariuszka rzuca wszystko, żeby udawać członkinię ETA i ryzykuje życiem, aby poznać kryjówki terrorystów zlokalizowane na południu Francji.
Toledo, 1997: osiedlenie marokańskich pracowników obok hiszpańskich mieszkańców rodzi napięcia, a skrywane tajemnice Fuensanty grożą obudzeniem koszmarów.
Pięć przeplatających się zabawnych opowieści o pełnej seksu i nowych możliwości nocy, gdy nic nie idzie zgodnie z planem, ale wszyscy dostają to, czego potrzebują.
Obiecujący prawnik przyjmuje zlecenie polegające na negocjacjach z porywaczem, z którym niegdyś łączyła go przyjaźń. Teraz musi zagłębić się we własną przeszłość.
Salvador Mallo, kultowy hiszpański reżyser filmowy, który stroni od mediów i usilnie strzeże swojej prywatności, przeżywa na nowo najważniejsze momenty swojego życia.
„Gordos” to pizza, lody, czekolada, słodycze, kalorie, dużo kalorii. To także poczucie winy, pożądanie, strach, nadzieja, marzenia, seks, rodzina, miłość... Film jest optymistyczny, cudowny, cierpki, czuły, ostry, lekki i głęboki. To komedia. To dramat. To zbiór sprzeczności. To życie! „Gordos” to komediodramat. Pięć opowiadań o nadwadze członków grupy terapeutycznej. Ludzie nie spodziewają się schudnąć, ale raczej znaleźć przyczynę tycia. Szukają powodów niechęci do własnego ciała. Nie chodzi tu jednak o kilogramy, ani o ciało. Nadwaga jest tylko metaforą rzeczy, które łykamy dzień po dniu i które rozwijają się wewnątrz nas. Rzeczy, które są tak trudne do wyrażenia, do stawienia im czoła, a nawet do zaakceptowania.
Rok 1966. Po zwycięstwie na Kubie Ernesto Guevara niespodziewanie rezygnuje ze swojej pozycji i pod przybranym imieniem wyrusza do Boliwii, aby zorganizować kolejną rewolucję.
Orense, 1940 r. Za każdym razem, gdy Elena (Maribel Verdú) zamyka drzwi swego domu, zabiera ze sobą klucz do głęboko skrywanych sekretów. W trudnych czasach powojennego reżimu stwarza wraz ze swym synem Lorenzo (Roger Príncep) pozory, mające na celu ukrycie prawdy o ich rodzinie: Elenita (Irene Escolar), jej nastoletnia, ciężarna córka, uciekła razem ze swym chłopakiem Lalo (Martín Rivas), młodym człowiekiem, który od miesięcy ścigany jest przez policję. Jej mąż, Ricardo (Javier Cámara), poszukiwany z powodów ideologicznych, latami żyje w ukryciu w otworze powstałym w sypialni. Po walce na froncie do Orense wraca młody diakon, Salvador (Raúl Arévalo). Zaczyna on dawać lekcje w szkole, do której uczęszcza Lorenzo. Wierząc, że kobieta jest wdową, zafascynowany nią Salvador zaczyna ją nękać. Skrywany dotychczas przez rodzinę sekret jest zagrożony.
GranatowyPrawieCzarny to stan ducha, niepewna przyszłość, kolor. Kolor którego czasem nie rozpoznajemy, który zmienia się w zależności od światła, kąta patrzenia i nastawienia. Kolor, który przypomina, że czasem się mylimy, a rzeczy nie zawsze są takie na jakie wyglądają. Jorge właśnie odziedziczył interes po ojcu, który cierpiał na chronicznego pecha. Mimo to chłopak walczy przeciw losowi, który wydaje się być nieunikniony. Przez ostanie lata wysilał się by pogodzić ze sobą opiekę nad ojcem, pracę i studia. Teraz z uporem szuka innej pracy. Przez swojego brata Antionia, poznaje Paulę, z którą tworzy dziwny związek. Dzięki temu Jorge uczy się brać na siebie mniej odpowiedzialności i spojrzeć poważnie na swoje marzenia ufając, że to właśnie tego oczekują od niego inni. A więc wszystko mogłoby być inne... lub nie. [opis dystrybutora]
Bohaterem kolejnego filmu Antonio Banderasa, opartego na powieści Antonio Solera, jest młody chłopak, Miguelito Davila (Alberto Amarilla). Po operacji nerki przechodzi rekonwalescencję w szpitalu. Tam poznaje pewnego wykształconego mężczyznę, który ofiarowuje mu egzemplarz "Boskiej komedii" i obudzi w nim miłość do poezji. Miguelito postanawia zostać poetą i dzięki temu uczynić swe życie lepszym, piękniejszym. Marzy o tym, że kiedyś rzuci pracę w sklepie z narzędziami i zostanie poetą. Po wyjściu ze szpitala chłopak dołącza do swoich kumpli: Babirusy (Raul Arevalo), Paco Frontona (Felix Gomez) i Moratalli (Mario Casas). Dla tej paczki nadchodzące lato stanie się końcem ich młodzieńczej niewinności.