wpisujcie jej najlepsze piosenki
Unfaithfull
Don't Stop the music
Shut up and drive
Sos
Umbrella
Rehab
Emergency Room
Pon De Replay
Break it off
mogłabym tak wymieniać długo każda jej piosenka to hit
ja bym raczej powiedziala ze kazda hmm nie no moze wiekszosc jej piosenek to kicz i zenada, teraz to juz kazdego wypromują.
"Don't Stop The Music" hahah, tylko dlatego, że jest tam "WhooHoo!Hee! Hee! Hee!" i "Ma ma se, ma ma sa, Ma ma coo sa" z Wanna Be Starin' Somethin' MJ'a ;DD ;]. Reszta kicha.
1. Russian Roulette,
2. Disturbia,
3. Umbrella,
Kararęczna idź słuchać tego plastiku, może wstanie z grobu i ci podziękuje...?
Zgadzam się, że Russian Roulette najlepsza piosenka, ale oprócz Disturbii jeszcze wg mnie The Last Song i California King Bed
ja jeszcze dopiszę do listy " fire bomb" z najnowszej płyty...ta piosenka ma w sobie coś ..nie moge przestać jej słuchac :) ale to kwestia gustu :)
1. Russian Roulette
2. Don't Stop the Music
3. Disturbia
4. Shut up and drive
5. S.O.S
6. Rehab
7. Rude Boy
1.Only Girl (In the World)
2.Te Amo
3.Russian Roulette
4.What s My Name
5.SOS
6.Rude Boy
7.Shut Up and Drive
Ja uwielbiam jej wszystkie piosenki, no może kilka trochę mniej ale ogólnie bardzo podoba mi się muzyka jaką tworzy . Nie mam ulubionej piosenki ale najbardziej podobają mi się Take a Bow , Don't stop the music , Rehab , Only Girl ; ))
Szczerze to lubię jej wszystkie piosenki, ale tylko dwie naprawdę mi się podobają że mogę ich słuchać na okrągło:
1. California King Bed
2. Te Amo
Wiecie co? ten temat założyłam w 2009, i aż mi się śmiać chce że słuchałam kogoś takiego jak Rihanna. Wolę ambitniejszą i mniej komercyjną muzykę. Ale wspomnienia pozostaną:)
Hm, moim zdaniem jej najlepsze piosenki to S&M, Only Girl (In The World), California King Bed, Man Down i oczywiście duet z Eminemem - I Love The Way You Lie. :)
1. Russian Roulette 2009
2. California King Bed 2011
3. Umbrella 2007
4. Rehab ( feat Justin Timberlake) 2008
5. Love The Way You Lie ( feat Eminem) 2010
6. Hard ( feat Jezzy) 2009
7. Unithafiul 2006
8. Only Girl ( In The World) 2010
9. Te amo 2009
10. Rude Boy 2009
11. Man Down 2011
12. What;'s my name ( feat Drake) 2010
13.Disturbia 2009
14. Shut Up and Drive 2008
15. Take A Bow 2008
16. Who's that chick ( Feat David Guetta) 2011
17. All Of The Light ( feat Kanye West) 2011
18. S&M 2011
19. Rockstarr 2009
20. SOS 2006
Można by wymieniać godzinami.
1. Umbrella
2. Don't Stop the Music
3. Take a Bow
4. Disturbia
5. Rude Boy
6. Te Amo
7. Only Girl (In the World)
8. What's My Name
9. S&M
10. California King Bed
11. Man Down
12. Cheers (Drink to That)
13. We Found Love
14. Love The Way You Lie Part II
15. You da One
16. Where Have You Been
17. Diamonds
18. Stay
19. Pour It Up
20. Right Now
21. What Now
22. FourFiveSeconds
23. American Oxygen
24. Bitch Better Have My Money
mogłabym tak wymieniać długo każda jej piosenka to hit...A to czemu żadna mi jej piosenka się nie podoba ? :) jednak nie są hitami