Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Zlota dama - 7 2 - David Copperfield - 7 3 - Moj tydzien z Marilyn - 6 4 - Zegnaj Christopher Robin - 6 5 - Krotki pobyt w Szwajcarii - 6