W niedalekiej przyszłości Dania staje w obliczu ewakuacji z powodu podnoszącego się poziomu wód. Licealistka Laura musi zdecydować, czy opuścić kraj z rozwiedzionymi rodzicami, czy zostać z chłopakiem, w którym się zakochała.
W ostatniej części kultowej serii Larsa von Triera w szpitalu ponownie pojawiła się demoniczna siła. Podczas burzliwej nocy, lunatyczka Karen zostaje wezwana przez tajemniczy głos i teraz musi udać się do Królestwa, aby uzyskać odpowiedzi.
Markus wraca z misji wojskowej, by zająć się córką Mathilde, po tym, jak jego żona ginie w katastrofie kolejowej. Wszystko wskazuje na zwykły wypadek, do czasu... kiedy do jego drzwi puka Otto – ocalały z wypadku matematyk.
Założycielka upadającego sierocińca w Kalkucie jedzie do Nowego Jorku, aby spotkać się z multimilionerką, której darowizna może powstrzymać likwidację placówki.
Oparta na faktach historia słynnego romansu duńskiej królowej Karoliny Matyldy Hanowerskiej, żony króla Chrystiana VII, z wpływowym politykiem Johannem Friedrichem Struenseem.
Ditte pochodzi ze znanej rodziny piekarzy Rheinwaldsów. Lubi być w ruchu i jest właścicielką galerii sztuki. Kiedy dostaje wymarzoną pracę w Nowym Jorku, postanawia przeprowadzić się wraz ze swoim chłopakiem Peterem. Przyszłość jest jasna, życie jest proste i pełne radości. Nagle jednak charyzmatyczny ojciec Ditte, Rikard, piekarz i dostawca królewskiego dworu, zostaje dotknięty ciężką chorobą. Ditte odwołuje przeprowadzkę do Nowego Jorku, aby być z ojcem. Jej własny sposób na życie wisi na włosku. Rikard chce, aby zajęła jego miejsce w rodzinie i firmie Rheinwaldsów, zaś Peter ciągnie ją w przeciwnym kierunku, aby nie porzucała ich wspólnych marzeń.
Jacob Petersen jest dyrektorem upadającego sierocińca w Indiach. Wyprawa do Danii, aby zdobyć fundusze niezbędne do funkcjonowania ośrodka, całkowicie odmieni jego życie.
W małym miasteczku osiemnastoletni Dick po stracie ojca czuje się bezpiecznie jedynie z pistoletem w dłoni. Choć nazywa siebie pacyfistą, razem z kolegami zakłada klub miłośników broni. Pewnego dnia młodzi ludzie są zmuszeni użyć jej w obronie własnej. Zaciera się cienka granica pomiędzy dobrem i złem.