(bez uwzględnienia reżyserowanych wspólnie z Terry Jonesem)
1. Jabberwocky
2. Bandyci czasu
3. Przygody barona Munchausena
4. 12 małp
5. Nieustraszeni bracia Grimm
6. Brazil
7. Fisher King
8. Kraina traw
(z Terry Jonesem)
1. Monty Python i Święty Graal
2. Jabberwocky
3. Sens życia wg Monty Pythona
4. A teraz coś z zupełnie innej beczki
...
1. Monty Python and the Holy Grail - 8/10
2. Twelve Monkeys - 7/10
3. Brazil - 7/10
4. The Fisher King - 7/10
5. The Adventures of Baron Munchausen - 6/10
6. Fear and Loathing in Las Vegas - 6/10
7. The Brothers Grimm - 6/10
8. Tideland - 5/10
9. The Imaginarium of Doctor Parnassus - 5/10
10. The Meaning of Life - 5/10
11. Jabberwocky - 5/10
12. Time Bandits - 5/10
13. The Zero Theorem - 3/10
Krótkometrażówki:
1. The Miracle of Flight - 7/10
2. Storytime - 6/10
3. The Crimson Permanent Assurance - 6/10
Nie wliczając Pythonów:
1. "Fear And Loathing in Las Vegas" - 10/10
2. "Brazil" - 10/10
3. "Twelve Monkeys" - 9/10
4. "Fisher King" - 8/10
5. "The Adventures of Baron Munchausen" - 7/10
6. "Jabberwocky" - 7/10
7. "Parnassus" - 7/10 (do powtórki)
8. "Tideland" - 6/10
9. "Time Bandits" - 5/10
10. "The Brothers Grimm" - 3/10
1. Fisher King
2. 12 małp
3. Las Vegas Parano
4. Teoria wszystkiego
5. Brazil
6. Przygody barona Munchausena
7. Parnassus
8. Jabberwocky
9. Kraina traw
10. Nieustraszeni bracia Grimm
11. Bandyci czasu