Kiedy zawodowa golfistka przypadkiem odkrywa niesamowity talent do golfa ucznia trzeciej klasy, chłopiec postanawia zostać najlepszym golfistą na świecie.
Niegdyś przeklęta przez wiedźmę, uwięziona w ludzkiej formie Guideau przemierza świat, szukając winowajcy. Towarzyszy jej elegancki mag Ashaf, wysłannik tajemniczej organizacji.
Gdy nastaje apokalipsa zombie, Akira Tendo postanawia rzucić pracę w wyzyskującej go korporacji i tworzy listę rzeczy, które chce zrobić, zanim zostanie zmieniony w zombie.
Młody chłopak ginie w wyniku zdrady, ale zostaje przywrócony do życia jako hybryda człowieka i demona-piły. Wkrótce staje się członkiem organizacji łowców demonów.
Mary Saotome marzy o awansie społecznym, więc inwestuje wszystko, co ma, w to, co w jej elitarnym liceum liczy się najbardziej – hazardową grę o wysokie stawki.
Zakończony niepowodzeniem projekt automatyzacji siły roboczej skutkuje buntem sztucznej inteligencji. Cesarzowa musi powstrzymać armię maszyn Artemidy przed opanowaniem Ziemi.
Inteligentny i sympatyczny licealista Shūichi bardzo pilnie chroni swoją tajemnicę. Niespodziewanie jednak ryzykuje i używa mocy, aby uratować dziewczynę.
Dorastający Kai grywa na starym, porzuconym w lesie fortepianie. Ojciec Shuheia jest znanym pianistą. Przypadkowe spotkanie odmienia ich życie i muzykę.