Pomimo silnej konkurencji, drużyna siatkarska z liceum Karasuno przechodzi przez rundę wstępną turnieju Harutaka w prefekturze Miyagi i walczy o awans do trzeciej rundy.
Uciekający przed dawną zbrodnią Juzo Fujimaki w wyniku szantażu bierze udział w nielegalnym turnieju, w którym czekają go mordercze starcia z mistrzami sztuk walki.
Po udaremnieniu zagrażającego światu spisku, Shigeo „Mob” Kageyama powraca, by zająć się bardziej wyczerpującymi aspektami swojego przyziemnego życia — zaczynając od wypełnienia denerwującego szkolnego formularza kariery. W międzyczasie nadal pomaga swojemu mentorowi Reigenowi i nowemu rekrutowi biura w rozwiązywaniu paranormalnych przypadków ich klientów. Kontynuując swoje obowiązki, Mob pracuje również nad uzyskaniem większej niezależności w swoim esperskim i ludzkim życiu, a także stara się lepiej zintegrować z otaczającymi go ludźmi. Jednak nowe nadprzyrodzone i zwykłe wyzwania wystawiają na próbę stabilność emocjonalną Moba i zmuszają go do konfrontacji z otaczającą go rzeczywistością. Starając się iść naprzód na ścieżce dojrzałości, Mob musi rozwiązać swoje emocjonalne kryzysy i ponownie ocenić swoją naiwność, której trzymał się tak długo.
Architekt budujący łaźnie w starożytnym Rzymie przypadkiem przenosi się do współczesnej Japonii, gdzie poznaje wiele inspirujących innowacji kąpielowych.
W świecie zwanym Dziurą cierpiący na amnezję człowiek z gadzią głową próbuje z pomocą przyjaciółki dopaść czarodzieja, który rzucił na niego tę jaszczurzą klątwę.
Zmieniona w szopoczłowieka Michiru szuka kryjówki i odpowiedzi w specjalnej strefie miasta Zwierzopolis. Pomaga jej w tym wilkoczłowiek o imieniu Shirō.
Kiedy uczennice akademii Shinyo zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach, podejrzenie pada na lokalną miejską legendę - anioła śmierci znanego jako Boogiepop.
Losy nastoletniego gangstera Asha Lynxa i Eiji'ego Okumury, pochodzących z zupełnie innych środowisk, pewnego dnia zostają złączone. Obaj wplątują się w sprawę handlu groźnym narkotykiem.