PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=802433}

Skandal w angielskim stylu

A Very English Scandal
7,2 4 452
oceny
7,2 10 1 4452
7,0 6
ocen krytyków
Skandal w angielskim stylu
powrót do forum serialu Skandal w angielskim stylu

trochę cisza na tym forum ale może ktoś zajrzy i pomoże :). Książki nie czytałem ale właśnie się za nią zabieram:

1. Dlaczego policja tak nagle zainteresowała się sprawą Thorpa po znalezieniu tych listów ukrytych w suficie biura. Sam zainteresowany przecież przez kilknanście lat skutecznie wpływał na policję.

2. Ujawnienie listu z "Bunnies": czemu obawiali się że Ben może pokazać owy list prasie, sam Thorpe wywalił wszystkie listy z walizki Bena do kibla.

3. No i sędzia z procesu, może nie znam się na brytyjskim systemie sądownictwa, ale trochę dziwna była ta mowa podsumowująca, w której określił Bena, jako gówniarza szukającego sensacji, a Thorpa jako rzetelnego MP poszukującego "przyjacielskich" stosunków a nie żadnej pederastii. Sędzia z natury rzeczy jest bestronny .

marckoza

Co do pierwszego: policja musiała się zainteresować, bo najpierw te listy trafiły do gazet, no i nie mogli ignorować sprawy już dłużej.
Czemu piszesz Ben, jak masz na myśli Normana - trochę to sprawia zamieszanie. A widocznie nie wszystkie listy były w tej walizce - policja miała w posiadaniu te listy, które im dał za pierwszym razem.
A sędzia z procesu.. to już tylko moje domysły, ale wydaje mi się, że mógł być przekupiony - sądy od wieków sprzyjają bogatym i wpływowym, być może ów sędzia dawał wyraz swoim własnym homofobicznym przekonaniom? Może dopiero po takich rzeczach odwalanych przez sędziów zaczęto ich bardziej kontrolować? Nie wiem, ale jeżeli wierzyć ogólnie angielskim serialom o zbrodniach (patrz: Poirot, Panna Marple itp.), to dawniejsze angielskie sądy były pełne takich typów, co tylko by wieszali kogo im się spodoba :D

ocenił(a) serial na 6
marckoza