Ok obejrzałem i muszę przyznać że mi się podobało. Do tej pory z anime obejrzałem tylko hellsinga i DMC właśnie (no i jakiegoś naprawdę sick hentai'a ale to się nieliczny:)
Czy znacie może jakieś inne tytuły tego typu? Próbowałem szukać w najwyżej ocenianiach anime ale jest tego masa i głównie wyskakują jakieś komedie i perypetie miłosne japońskich uczennic...
blood+, high school of dead ( walka z zombie połączona z ostrym echi) i wiele innych fajnych
Death Note, Bleach, Elfen Lied, Code Geass, Black Lagoon.
Odpowiedzieć sobie samemu na stare konto, gdzie jeszcze ciula wiedziałem tak naprawdę na temat na który się wypowiadałem, a nie mal każdy film 10/10....
BERSERK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Może i nie podobne ale mi sie bardzo podobało (zresztą jak i hellsing): Full metal alchemist. Wiec i może tobie spaduje :]