PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=576962}

Dochodzenie

The Killing
8,0 36 053
oceny
8,0 10 1 36053
7,4 14
ocen krytyków
Dochodzenie
powrót do forum serialu Dochodzenie

Wallander

ocenił(a) serial na 7

ten serial przypomina mi klimatem Wallander,ale nie jest w polowie tak mroczny.

ocenił(a) serial na 9
Rlyeh

Nie wiem gdzie kolega dostrzegł ten mrok w Wallenderze. Szanuję ten serial , ma swój klimat , charakterystycznego policjanta - wogóle go nie lubię wolę krwistych gliniarzy jak np w Braquo, ma kilka świetnych pomysłów i kilka pomyłek zakrawających o pastisz kryminału. Także ocena może być tylko srednia dobra. Może to kwestia niskich budżetów w kinie europejskim. Nie wiem , nie znam się ale spora część mroku to po prostu skandynawska pogoda. Może koledze chodzi o książkę, ale na razie nie znalazłem czasu. Mam nadzieję , że więcej tam mroku.

ocenił(a) serial na 7
frtgbb

Nie widzialam calego serialu, ale odcinki ktore ogladalam byly bardzo "ciemne", postac Wallandera to totalny anty-bohater, wrecz nie do polubienia, jego zwiazki pomiedzy corka i kolegami nie sa piekne, raczej z ciemnej strony osobowosci. Z drugiej strony widzialam 3 rozne wrsje Wallandera, wiec moze nawet nie mowimy o tym samym :D zdecydowanie Szwedzki serial jest bardziej "brudny" niz brytyjski. Bardzo lubie Kennetha Brannagh, ale jego Wallander byl zbyt przyjemny.

O Braquo nie slyszalam. Ksiazka, serial?

ocenił(a) serial na 9
Rlyeh

Wcześniej widziałem Wallandery szwedzkie i z podejścia do Branagha (Lubię gościa) nie wyszło nic, tak mocno Henrikssen kojarzył mi się z W. ,że Kennetha nie dałem rady. Z resztą bohaterów też tak miałem. Czyli plus dla Szwedów. A może nie - subiektywnie "JA" nie dałem rady i z Kennethem tylko pierwszy epizod łyknąłem. Dla mnie Wallander nie jest mroczny , tylko jest antypatycznym indywiduum. Do tego skandynawskie społeczeństwo to jest coś , na co patrzę z niedowierzaniem, jest mi tak obce jako jowialnemu Słowianinowi .