Czy ktos wie jakie jest podobne anime do tego ,bo nie mam co ogladac jak sie skonczylo :( Jesli ktos zna to niech powie.Z szukaniem sam sobie poradze.
hmmm?
Golden Boy
Love Hina
Girls bravo
Zero no Tsukaima
Great Teacher Onizuka
2 pierwsze na pewno nie są aż tak pikantne jak GG
natomiast 2 ostatnie nie widziałem a jedynie słyszałem że są po***e ^^
uzupełniam:
Sekirei
Mahoromatic
Mahoromatic: Something More Beautiful
i ewentualnie Kore ga Watashi no Goshujin-sama
uzupełniam po 4 latach :D Podobne w klimacie jest B Gata H Kei :) Tylko tam jest wątek napalonej dziewczyny. Również mega zabawne i z lekka zboczone :)