SerialOglądaj odcinki według kolejności.Ten serial opowiada jedną historię we wszystkich odcinkach. Oglądanie po kolei ma duże znaczenie dla zachowania ciągłości fabuły i śledzenia wszystkich wątków.
Serial

Cosmos: A SpaceTime Odyssey

2014
ocen społeczności
16 504
chce zobaczyć
Autor książek popularyzujących naukę, Neil deGrasse Tyson, przedstawia najwybitniejsze odkrycia, hipotezy i teorie.
14
Emmy Najlepszy scenariusz programu dokumentalnego w roku 2014 dla Ann Druyan, Steven Soter Emmy Najlepsza kompozycja muzyczna w serialu (oryginalna dramatyczna ścieżka dźwiękowa) w roku 2014 dla Alan Silvestri Emmy Najlepszy muzyczny motyw przewodni w roku 2014 dla Alan Silvestri Emmy Najlepszy montaż dźwięku w programie dokumentalnym kręconym jedną lub wieloma kamerami w roku 2014 dla Bill Bell, Bob Costanza, Christopher Harvengt, Jeff Carson, Jill Schachne, Kevin Meltcher, Lisa Varetakis, Richard S. Steele, Tim Chilton Annie Najlepsza animowana produkcja specjalna w roku 2015
[]

"Kosmos" to podróż poprzez czas i przestrzeń na pokładzie "statku wyobraźni" w towarzystwie znanego popularyzatora nauki i astrofizyka Neila deGrasse Tysona. Jest to kontynuacja serialu z lat 80. pt. "Cosmos". W każdym odcinku widz poznaje przełomowe dla nauki odkrycia, sylwetki wybitnych badaczy oraz współczesne teorie z zakresu nauk ścisłych.

Cosmos Studios / Fuzzy Door Productions / National Geographic Channel / Więcej...
kraj
Zdjęcia do serialu kręcono w Santa Fe (Nowy Meksyk, USA) i północnej części stanu Kalifornia (USA).
Twórz z nami drugą największą bazę filmową na świecie! To proste! Wystarczy, że skorzystasz z plusika przy sekcji, do której chcesz dodać treść lub klikniesz w przycisk „Lista elementów do edycji”.