Cztery pierwsze odcinki docu-crime "Malanowski i partnerzy" zapewniły telewizji Polsat średnio 1,55 mln widzów. W analogicznym paśmie przed rokiem stację śledziło 1,04 osób.
W grupie 4+ produkcja notuje udział w rynku na poziomie 14,88 proc. (przed rokiem Polsat miał 10,82 proc. udziału w rynku) i zapewnia stacji trzecią pozycję za TVP1 (31,62 proc. udziału) i TVN (16,65 proc. udziału), ale przed Dwójką (4,72 proc. udziału).
W grupie 16-49 Polsat ma w paśmie emisji serialu 17,51 proc. udziału ( wobec 15,11 proc. przed rokiem) i drugą pozycję na rynku. Lepsza jest tylko Jedynka (22 proc. udziału), słabsze wyniki notują TVN (16,56 proc. udziału) oraz TVP2 (5,43 proc. udziału).
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, największą oglądalność miał odcinek z 11 lutego.
Docu-crime produkuje dla telewizji Polsat Constantin Entertainment. Pierwsza transza liczy 60 odcinków.
[Wirtualnemedia.pl]