Zna ktos podobne anime lub mange. Chodzi mi o to abyi zeby była o zwykłym zyciu ,przygodach
itp
Że co? Jest mnóstwo anime typu okruchy życia, obyczajówka, podobnych do Sakamichi. To, że nie trafiły w twój gust nie znaczy, że takie nie istnieją.
Istnieją, ale nie są podobne do tego anime, nie są tak realne, nie mają tak ciekawych bohaterów, nie są tak klimatyczne. to, ze coś jest tym samym gatunkiem nie znaczy, że jest podobne.
Ależ są i podobne i realne i z ciekawymi bohaterami. To tylko twoje subiektywne zdanie.
Jakie? Realistyczne, z ciekawymi bohaterami, czy klimatyczne bo to zupełnie co innego?
Z realistycznych to chociażby Chihayafuru, Koi Kaze, Nodame Cantabile, Paradise Kiss, większość wymienionych w temacie, prawie każda szkolna obyczajówka bez dodatku fantasy i wiele wiele innych.
Odniosłam się tylko do tego, że piszesz że coś nie istnieje, bo tego nie znalazłeś. Przecież to idiotyczne.
Chihayafuru- to się skupia na karucie, nie na bohaterach.
Nodame Cantabile- to głupawa komedyjka
z wymienionych w temacie:
Nana- też nie, bo fabuła jest przekoloryzowana tak samo jak bohaterki
"Odniosłam się tylko do tego, że piszesz że coś nie istnieje, bo tego nie znalazłeś."
Nie, bo ja nie wrzucam do kategorii podobne czegokolwiek, co ma zaledwie jeden element wspólny (np. fakt, ze jest obyczajowką).
O podobnym klimacie, z ciekawymi bohaterami i realną fabułą nie ma żadnych anime. Większość obyczajówek jest przekoloryzowana fabularnie, albo przesadzona, albo skupiają się na innych elementach.
Ale właśnie o to mi chodziło, że to jest moje zdanie, a ty masz swoje. Ale na Boga, nie pisz, że czegoś nie ma bo tego nie znalazłeś, może nie umiesz szukać...
Konstruktywna dyskusja z tobą nie ma sensu.
Ale to nie jest kwestia zdania, te rzeczy nie są do siebie podobne totalnie. Są zupełnie inne. To tak jakby mówić, że Gra o tron jest podobna do harrego Pottera.
Honey & Clover oraz Nodame Cantabile powinny spełniać te kryteria. Bardzo o życiu i bardzo klimatyczne :)
niestety Sakamichi jeszcze nie obejrzałem, ale o zwykłym życiu jest np. Silver spoon, niestety nie wiem czy tego typu będziesz potrzebował
- Chihayafuru
- Hanasaku Iroha
- Hibike! Euphonium
- Nana
- Shigatsu wa Kimi no Uso
- Usagi Drop
Wydaje mi się, że mogą ci one przypaść do gustu, są realistyczne w większym lub mniejszym stopniu, jednak nie są zbyt podobne do SnA. Trzeba przyznać, że to naprawdę wyjątkowa seria :)
White Album 2 chyba najbardziej podobne. Również o przyjaźni, miłości i muzyce. Oba anime rewelacyjne moim zdaniem.
5 Centimeters per second, Ao Haru Ride, Usagi Drop, The Garden of Words (szczególnie piękna animacja).
Ao hau ride to sporo niższy poziom od Sakamichi pod wieloma względami aczkolwiek nie mówię, że złe. 5 Centimeters... - jakoś nie rozumiem tego, wszystko się jakoś dziwacznie urywa - lekkie rozczarowanie jak dla mnie, reszty nie oglądałem ale sprawdzę, może fajne.
Popieram, ciężko pobić Sakamichi pod wieloma względami:) Sama po zakończeniu tej serii od razu zaczęłam szukać czegoś podobnego i szczerze mówiąc dalej nic. Ao haru ride oglądnęłam po przeczytaniu mangi (wolę mangi generalnie). Klimat miała świetny, anime trochę spłaszczone, ale po serii różnych historii miłosnych dziejących się w szkole to jakoś się wybija. Przypomniało mi się jeszcze Orange:) 5cm- warto to zobaczyć choćby dla samej grafiki i historii:) Nie wiem co widzieliście, co nie i jeśli ktoś ma jakieś propozycje nawet nie idealne, ale podobne to chętnie sprawdzę również:)
Orange właśnie oglądam:) Ja polecam White Album 2, jeden z moich ulubionych romansów jeśli nie ulubiony.