PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=114184}

Samuraj Jack

Samurai Jack
7,7 14 196
ocen
7,7 10 1 14196
7,7 6
ocen krytyków
Samuraj Jack
powrót do forum serialu Samuraj Jack

Osobiście oglądało mi się przyjemnie i czekałem trochę niecierpliwe na następny odcinek ale jednak taki sobie posmak pozostał.
Osobiście wydaje mi się że zakończenie przygód jacka wyszło trochę kiepsko w jednym sezonie.
Jak pierwsze odcinki był w miarę to z każdym następnym wydawało mi się że wszystko było robione na szybko byle jak najszybciej zakończyć fabułę.
Ostatnie odcinki wyglądały jakby 10-cio odcinkowy serial "40min" upchnąć w jeden film...
Zakończenie też takie sobie ...
Nie znam się na robieniu bajek,filmów iitd. ale wydaje mi się że można było troszkę lepiej zrobić ostatni sezon

ocenił(a) serial na 9
Darciel_WOT