1. Wampirzyca z San Francisco / Wampir z zatoki San Francisco
2. Bliskie spotkania bliskiego stopnia / Bliskie spotkania Scooby’ego stopnia
3. Upiór w świecie cudów / Nocne widmo starego Londynu
Chyba najbardziej mroczne :P
Mam zrzucone na kompa i plyty z kaset Składanek Hanna Barbera wydawane z 1989 roku i z przyjemnoscia ogladam z dzieciakami :) no i dubbing moim zdaniem o niebo lepszy niz te co sa teraz (szczegolnie scrappy'ego) :D
01 Scarabeusz żyje
02 Bliskie spotkania Scooby’ego stopnia
03 Nocne widmo starego Londynu
04 Neonowy duch z dyskoteki
05 Demoniczny jaszczur z Haiti
06 Przerażający podniebny kościotrup
07 Japoński smok
08 Niedźwiedź z indiańskiej legendy
09 20 000 okrzyków w przybrzeżnych wodach
10 Wampir z...
Bardzo Fajna bajeczka...Scrappy rullez :) Szkoda tylko, ze w tym filmie zrobili z niego takiego złego psiaka :( Bajeczka jest bombo a głos Scrappego w polskiej wersji językowej jest fajowy szczegolnie w dubbingu Mieczysława gajdy!!!
jak oglądałam kieedyś to go lubiłam. Ale teraz strasznie mnie drażni , nie wiem czemu jakoś wole Scooby'ego tylko z Kudłatym. taki Dream team ;D
10/10
Obejrzałem parę odcinków na Boomerangu no i pozytywnie :D
Seria pierwsza (odcinki półgodzinne) - 7/10
Seria druga (odcinki siedmiominutowe) - 10/10
Seria trzecia (Scrappy i Yabba Doo) - 10/10
Co do serii drugiej - jakiegoś dnia na Boomerangu (mój pierwszy z nim dzień) odcinek "Super Młokos" leciał dwa razy...
Przypominam sobie tylko moment czołówki gdy z pociągu wypadała paczka do Scooby'ego, tylko to mi w głowie co do tego serialu a jak znam ten fragment musiał lecieć on w telewizji (oglądałem go gdzieś mając 3 latka). Wiem, że leci teraz w Boomerang, ale nie mam tego kanału, a tam są takie fajne bajki... :(.