Cześć, szukam dramy, która miałaby podobny schemat do YB, czyli po jednej stronie albo
nieładna albo nieśmiała albo biedna albo głupiutka dziewczyna, taka, która się raczej nie
wyróżnia, nie odnosi wielkich sukcesów, o której nikt by nie powiedział, że jest pięknością, a po
drugiej stronie albo super bogaty albo sławny albo przystojny (albo wszystko naraz) młody facet.
Ich drogi się jakoś krzyżują, on jej bardzo nie lubi, a ona go adoruje po cichu i generalnie bardzo
cierpi, bo on ją na każdym kroku odrzuca. Po jakimś czasie on zaczyna się w niej zakochiwać, ale
oczywiście nie zdaje sobie z tego sprawy aż do kilku ostatnich odcinków. Oczywiście jest jeszcze
ta piękna i zamożna laska, która komplikuje im obu życie, ale wszystko się dobrze kończy, główni
bohaterowie wyznają sobie miłość i jest szczęście, wesele i ogólna radość. Uwielbiam ten
schemat i wiem, że wiele dram na nim bazuje. Czy moglibyście mi coś polecić? Obejrzałam już
YB, Kgotboda Namja, Oh! My Lady, Playfull Kiss i Secret Graden.
Może Lady Castle? Z tym, że tutaj jest bogaczka i męski, pyskaty Kopciuszek.
Mary stayed out all night.
polecam świetną: http://www.filmweb.pl/serial/Joo-goon-eui+tae-yang-2013-686369 - bohaterka jest biedna i nie za ładna, ale widzi duchy
http://www.filmweb.pl/serial/Byeoleul+Ddadajwo-2010-555518 - całkiem spoko
http://www.filmweb.pl/serial/Rich+Man%2C+Poor+Woman-2012-660466 - tytuł w pełni oddaje ten schemat
http://www.filmweb.pl/serial/De-ra-ma-eui+Je-wang-2012-656735 - bardzo dobra
http://www.filmweb.pl/serial/My+Girl-2005-287532 - jedna z tych najlepszych
http://www.filmweb.pl/serial/The+1st+Shop+of+Coffee+Prince-2007-427329 - dziewczyna udaje chłopaka, rewelacyjna
Haha, 90% Koreańskich dram ma taki schemat :D
Nie pamiętam wszystkich ale kilka mogę wymienić :
Co do Kgotboda Namja to polecam Ci japońską wersję Hana Yori Dango, moim zdaniem najlepsza (ale Chińska i Tajwańska też sa ciekawe)
-Pierwsza Miłość Księcia
-Flower Boy Ramen shop (rewelacyjna drama! najlepsza komedia Koreańska)
-Heirs
-Coffee Prince
-Personal Taste
-Hello My teacher
-Małe kłamstwa
-Najwspanialsza miłość
-My fair lady (sytuacja na odwrót, ale gra tam Oska <3)
Paradise Ranch
-Full house
-Cunning Single Lady <3
-The Mermaid
-Fated to love you
-Marriage, Not Dating
Tajwańskie
-Devil Beside You
-Why Why love
-Witaj moje słonko
Poszukaj po forach z tłumaczeniami fanów. Nie pamiętam już skąd w tedy miałam te napisy. :)
Hejka, a znasz może nazwę jednej dramy? Bardzo bym chciała ją zobaczyć, aczkolwiek nie pamiętam nazwy. Pamiętam, że chodziło o dziewczynę, oczywiście był też bogady chłopak który się w niej podkochiwał i taki kolega któremu też się podobała. Ten pierwszy miał brata, za którym szalała jej przyjaciółka. Ten brat stworzył aplikacje na bazie miłosnego algorytmu. Na początku tylko te dwie dziewczyny go wspierały a potem znalazł sponsora. Otworzyli biuro. Na koniec główna bohaterka i bohater stanęli na przeciw siebie z zasłoniętymi oczami aby odkryć kogo algorytm dla nich wybrał. Przepraszam, że zawracam głowę, nie mogłam tego nigdzie znaleźć