PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=581312}

Taniec rządzi

Shake It Up!
5,7 5 810
ocen
5,7 10 1 5810
Taniec rządzi
powrót do forum serialu Taniec rządzi

Do fanów.

ocenił(a) serial na 1

Powiedzcie, na czym polega fenomen tego serialu? Obejrzałam parę fragmentów i kompletnie nie
rozumiem, jak komukolwiek może się toto podobać. Gra aktorska na poziomie zerowym,
zwłaszcza główne bohaterki są strasznie sztywne. Muzyka... Błagam, tego nie da się słuchać,
dziwaczna mieszanina popu, hip-hopu i disco tylko rani uszy. Taniec... Nie znam się, ale jak na
serial o takiej tematyce, poziom mają tragicznie niski, już w polskich talent-show są znacznie lepsi
tancerze. Fabuła jest przewidywalna i niemiłosiernie nudna, a niektóre sytuacje do bólu wręcz
naciągane. Już nie mówię nawet o dubbingu... Ostatnim gwoździem do trumny jest mimika jednej
z głównych bohaterek, z całym szacunkiem - mdli mnie, kiedy patrzę na Bellę Thorne.
Powiedzcie, błagam, czy ten serial ma jakąś DOBRĄ stronę?

tears_in_heaven

No chyba raczej nie. Ten serial jest do d**y .Zendaya i Bella czy one tańczą ? bo to wygląda jak by je tyłek bolał , co do muzyki masz rację takiego amatorstwa jeszcze nie słyszałam. Wykonu Zenday można słuchać ale Bella to beztalencie jak ona śpiewa. W skrócie fatalna gra aktorska , muzyka do d**y, o tańcu nie wspominam, ten serial to g***o. Pozdrawiam ;**

ocenił(a) serial na 1
landrynka6

Nie ma pojęcia, jak ta cała Bella dostała się do telewizji. Tańczyć za dobrze nie umie, grać w ogóle, a jej śpiew to tragedia. Urodę ma raczej przeciętną i stale taki jakiś grymas, jakby ją zęby bolały.

tears_in_heaven

Ona jest żałosna nieby wielka aktorka. :\

ocenił(a) serial na 6
tears_in_heaven