TA FOTA NIE ODDAJE NIC Z TEGO SERIALU , na tym zdjeciu powinno byc trzech kolesi ,jakich odpowiedzcie sobie sami...
Kontrybucja z nowym plakatem już jest. To jest okładka DVD, właściwie dwie. Osoba weryfikująca najwidoczniej ma sama sobie wybrać;p
Ja wrzuciłem te okładki. Coś jeszcze tam trzeba zrobić? Nie mam doświadczenia z tymi całymi kontrybucjami...
Nie, już nic nie trzeba. Tylko czekasz na akceptację teraz. Ja mam 1 punkt za dodaną stronę trzecioficer.com;p
Niestety weryfikatorzy nie zaakceptują tych plakatów, można dodawać tylko "płaskie" skany ;p
Trzeba poczekać aż będzie w sprzedaży i znaleźć lepsze źródło.
No i ten napis:''Trzeci sezon najpopularniejszego serialu kryminalnego'' jest pewnym nadużyciem w świetle wyników oglądalności serialu w telewizji no ale ''reklama dźwignią handlu'' więc....
A może taką fotkę dać na avatar Trzeciego Oficera :>
http://img.interia.pl/rozrywka/nimg/Pawel_Malaszynski_planie_1265780.jpg
No co Ty, Jacuś nigdy nie był Psem ;) Jak znajdziesz zdjęcie Granda w mundurze Wojska Polskiego, to wrzucaj bez pytania...
Wrzucić jak wrzucić, ale wtedy pojawia się pytanie, czy weryfikator zaakceptuje...
Ari, jesteś moim idolem! :) Mam nadzieję, że wrzuciłeś to do kontrybucji?! Tu nie ma chwili do stracenia :)
Nawet jeśli wrzucił i zostałoby to zaakceptowane i tak ustąpi za jakiś czas miejsca okładce DVD. Tak to już jest.
Widzę, że jest popyt na fotki Granda.
Grand nad Lazurowym Wybrzeżem.
http://img149.imageshack.us/img149/4130/grand1.jpg
Ja już mam wymarzony avatar :) Ale niewykluczone, że będę go musiał zmienić jak mnie Małaszyński wk..wi Tajemnicą Westeplatte :/
A wracając do tematu - NIECH KTOŚ WRESZCIE ZMIENI TO NIEFORTUNNE ZDJĘCIE!!!
Przecież Hilary wrzucił już fotkę, do której nie można mieć żadnych zastrzeżeń...