Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Narodowe Centrum Kultury Filmowej
Łódź, Targowa 1/3
Repertuar dla kina Narodowe Centrum Kultury Filmowej jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Sergiusz, nastolatek zakochany w fantastyce i LARP-ach, zmaga się z prześladowaniami w szkole i swoim uczuciem do Heleny. Gdy odkrywa jej tajemnicę zyskuje szansę na niezwykłą przygodę.
Mistrz mieszanych sztuk walki Mark Kerr musi poradzić sobie z wewnętrznymi demonami i małżeńskim kryzysem, by być gotowym do walki o najważniejsze trofeum w karierze.
Rok 1944, górska wioska Vermiglio. Życie rodziny nauczyciela zmienia się bezpowrotnie, gdy pojawia się Pietro – dezerter uciekający przed frontem, którego obecność wprowadza niepokój i budzi nowe emocje.
Komorniczka Orsolya eksmituje byłego sportowca Iona z piwnicy. Tragiczne konsekwencje akcji wpędzają ją w kryzys egzystencjalny i zmuszają do konfrontacji z poczuciem winy.
Historia złodzieja, szulera i chuligana, który, by uniknąć więzienia, udaje niepoczytalność. Trafia do szpitala dla umysłowo chorych, gdzie twardą ręką rządzi siostra Ratched.
Dramat wojenny, ukazujący tragedię ludności żydowskiej w okupowanej Warszawie. Bohaterami są mieszkańcy warszawskiej kamienicy - dzieci i dorośli. Wybucha wojna, Niemcy zajmują Warszawę, tworzą getto. Rodzice Fredka przyjmują wolkslistę, współpracują z hitlerowcami, ujawniają żydowskie pochodzenie doktora Białka, po czym zajmują jego mieszkanie.
Sympatyczna para oszustów, Lily Vautier (Miriam Hopkins) i Gaston Monescu, alias La Valle [Herbert Marshall] zaangażowali się w roli sekretarza i pokojówki u bogatej paryskiej wdowy Mariette Colet [Kay Francis] z myślą o jej obrobieniu. Impertynencka komedia łotrzykowska urzeka licznymi zaskakującymi pomysłami. Ze swymi dwuznacznymi uwagami i erotycznymi aluzjami nie mogłaby zostać nakręcona w Hollywood już dwa lata później, ze względu na zaostrzoną cenzurę. "Złote sidła" są pierwszym filmem Ernsta Lubitscha po zawarciu latem 1932 roku nowej umowy z Paramountem. Lubitsch sam uważa, że to jego najlepszy film.