PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=646697}
7,5 17 tys. ocen
7,5 10 1 16571
Assassin's Creed III
powrót do forum gry Assassin's Creed III

Ja mam taki otóż problem. Dzisiaj zakupiony oryginał w sieci sklepów Empik, jednakże mimo wszystko gry nie mogę zainstalować. Podczas procesu wyskakuje mi tekst, bodajże "błąd transferu plików, plik data2.cab, błąd danych crc". Nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić gdyż jestem kompletnym laikiem na płaszczyźnie technologii komputerowej. Prosiłbym o pomoc. Chcę jeszcze nadmienić, że grę próbuję zainstalować na laptopie marki Samsung RC520. Próbowałem również na zwykłym PC. Proces przeszedł bezproblemowo, ale tam znowóż problem z kartą graficzną i też nie chce chodzić. Jeżeli jest ktoś kto mógłby mi udzielić jakiś wskazówek byłbym wdzięczny.

tomb2525

taki problem jest jedynie przy piratach;) oryginał nie masz szans na błąd crc;)

ocenił(a) grę na 4
suicone

No niestety, ale błąd CRC pojawił mi się przy oryginale stąd moje zdziwienie, gdyż nigdy wcześnie z czymś takim styczności nie miałem. Grę zamówiłem w pre-order w sieci sklepów Empik. Przyszła mi w czwartek, w tedy próbowałem zainstalować i niestety ale się nie udało.

ocenił(a) grę na 9
tomb2525

Ja za to miałem problem najpier "uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się ponieważ nie znaleziono d3d11.dll", znalazłem d3d11.dll dzieki dll fixer po czym wyskoczyl mi blad "nie znaleziono punktu wejścia procedury createdxgifactory1 w bibliotece dxgi.dll" znalezienie dsgi.dll nie pomoglo, probuje sciagnac do swojej visty 64 service packa zobacze co to da. Jakies porady? I tak mam oryginał i to jest mój problem bo wszyscy znajomi z piratami nie mają problemów a ja wydaje ciężką kasę i wszystko to jak krew w piach -,-

ocenił(a) grę na 4
iamhardkor

Mi taki problem pojawił się gdy podjąłem próby zainstalowania gry na stacjonarnym komputerze, ale przy systemie XP. Dowiedziałem się jednak, iż gra chodzi jedynie w nowszych systemach jak Vista czy 7.