witam. zrobiłem sobie ostatnio zestawienie kilku tytułów gier i na jedną z nich przeznaczę zaskórniaki jakie udało mi się schować przed żoną. sprawa byłaby prosta gdyby chodziło o zwykłe wyścigi/ fpp typu battlefield czy Call of Duty/ jakiś sport pokroju Fifa czy NBA. tutaj jednak chodzi o grę typu surrvival horror. mam pod tym kątem dość nikłe doświadczenie, na dobrą sprawę jedyny z jakim miałem do czynienia to Nocturne- starsi gracze wiedzą o co chodzi. obejrzałem kilka trailerów, poczytałem opinię i zrobiłem sobie krótką listę.
od razu zaznaczam że nie jestem specem w tych kwestiach, jeśli użyłem jakiegoś tytułu a jakiś fanatyk uzna że to obraza jego czci i osoby, z góry przepraszam- nie znam się i tyle. po prostu chce abyście mi doradzili co wybrać, jaki tytuł kupić i połupać wieczorami kiedy żona już śpi. Moja lista to:
-dead space część I i II
-F.E.A.R
-BioShock
-nie wiem czy to dobre miejsce ale powiem szczerze że zaciekawił mnie trailer Alice Madness Returns ( kiedyś grałem w Alice American Mcgee czy jakoś tak i mi się podobał ten klimat )
może Wy coś doradzicie, wskażecie jakiś tytuł. generalnie wiecie już czego szukam więc czekam na propozycje, będę wdzięczny
ps- ciekaw jestem czy któryś z wspomnianych tytułów potrafi przewyższyć klimatem klimat domowego surrvivalowego horroru z żoną w roli głównej
Dead Space/ Ale jeżeli nie masz mocnych nerwów, to możesz zbudzić żonę :) Co prawda jako fan horrorów jedynie podskakiwałem na krześle pełen adrenaliny, ale to też coś. +klimat. podobno w Fearze można się było trochę "pobać" ale moim zdaniem to tytuł typu ciemność-i-coś-nagle-wyskakuje-z-nienacka-i-znika. Bioshock jak dla mnie trochę przereklamowany(polecam demo na steamie). Mam nadzieję że nie za późno napisałem.