PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=680420}
7,1 1 095
ocen
7,1 10 1 1095
Destiny
powrót do forum gry Destiny

super

ocenił(a) grę na 9

Gram w Bete na ps4 i powiem, że gierka jest zajefajna.
Na pewno zakupie Full Game.

ocenił(a) grę na 9
WeWodzie_85

I dodam jeszcze, że gierce daje 10/10

WeWodzie_85

na czym polega beta, multi online?

ocenił(a) grę na 9
mihas

Kooperacja online. Jest 5 misji story, 2 inne tryby (wszystko w kooperacji) i jest, chyba jeden tryb multi 6vs6
maksymalny poziom postaci 8

ocenił(a) grę na 6
WeWodzie_85

Ja gram na 360 i jestem pod wrażeniem grafika jak na x360 jest fenomenalna prawdopodobnie kupie w dniu premiery

WeWodzie_85

I ja dzisiaj odpaliłem betę na X360, na razie trochę się gubię (dopiero 4 lvl), ale muszę przyznać rację, że gierka zapowiada się bardzo zacnie. Nie obraziłbym się za napisy pl - może będą, nie sprawdzałem nawet. Od dłuższego czasu nie grałem już w żadne FPS'y bo mi się przejadły, a tu takie miłe zaskoczenie. Może w końcu nadrobię też zaległe tytuły

Swiergu

No i wyczytałem, że u nas nie będzie jednak lokalizacji językowej a szkoda

ocenił(a) grę na 6
Swiergu

chyba sobie poradzisz grając po angielsku

matiklider

Oczywiscie, dam rade. Cos tam srednio angielski rozumiem wiec problemow nie bede mial, Tylko jak widzialem, w Wieży jest masa sprzedawcow i róznego rodzaju ulepszeń do kupienia lub wymiany (az zalatuje rozbudowa postaci z gier RPG) to mimo wszystko wolalbym rodzimą wersje językową, tak aby sie krócej motać przy wyborze odpowiedniego arsenału (nie mylic z dubbingiem w grach, bo tego unikam jak ognia :p )

ocenił(a) grę na 6
Swiergu

dubbingu tez nie lubi to tylko psuje grę(filmy też), wole oryginalny angielski głos

matiklider

Bywają gry, gdzie polski dubbing jest świetny, albo co najmniej bardzo dobry. Aczkolwiek w większości również wybieram wersję angielską.

Pobierz aplikację Filmwebu!