PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=611080}
7,7 14 tys. ocen
7,7 10 1 13886
Diablo III
powrót do forum gry Diablo III

hmm...

ocenił(a) grę na 9

Mam mieszane uczucia... Nie jestem wielką fanką gier, ale w D2 gram z przerwami od jakiś 10 lat, na D3 nie czekałam z niecierpliwością, obawiając się, że będzie zupełnie poniżej oczekiwań. Nie jest, na szczęście :) Spodziewałam sie czegoś dużo gorszego. Grafika bardzo mi się podoba, aczkolwiek zdecydowanie wolę Diablo z D2 (Może mi ktoś powiedzieć, dlaczego w D3 Diablo wygląda jakby miał biust? ;| Ja rozumiem, że Lea, no ale bez przesady...). Muzyka też jest b.fajna, historia "Dlaczego u diabła Diablo nadal żyje" właściwie może być. Nie podoba mi się za to budowanie postaci, które jest, co tu dużo mówić, do dupy, bo każda postać jest właściwie taka sama. Nie podoba mi się, że wszytsko takie małe tam jest :P I nie podoba mi się Azmodan... Zupełnie mi nie pasuje do konwencji Diablo. Cały 3 akt mi nie pasuje. Właśnie od 3 aktu mam mieszane uczucia, co do tej gry, towarzyszyły mi one przez cały akt 4 i nie mogę się zdecydować czy nadal chcę w to grać. Ogólnie gra jest niezła, jako coś odmóżdżającego idealna, a żeby sie wyładować to chyba lepsza od D2, ale cały czas czegoś jej brakuje i D2 do pięt nawet nie dorasta. Chociaż w Diablo 2 nie chciałabym grać bez dodatku... (jak zaczęłam to już był). Dlatego daję ostrożne 7/10 i wyczekuję dodatku, licząc, że nie będzie kosztował kolejnych 200zł. Bo jakby na to nie spojrzeć Diablo 3 NIE jest aż tyle warte.

ocenił(a) grę na 10
delilah

własnie postać w d3 można zbudowac na xx róznych sposobów i tunowac o wiele bardziej niż w d2
taki wizard ma build nawet pod melee :)

nie mowiąc że są jeszzce różnice w gearze

a co do 3 miasta mi sie najbardziej podoba bo przypomina dodatek do D2 wkoncu to też osada barbów

ocenił(a) grę na 7
ybarg