Widocznie jesteś za młody żeby zrozumieć tą grę,to jest klasyka,wiesz ile ludzi się na niej wychowało?Ile ludzi gra od 2005 roku aż do teraz?Zła grafika?
Po prostu nie mamy o czym gadać,pojęcia o tej grze nie masz,musisz dorosnąć widocznie,nie ma ludzi starszych niż 12 lat co nigdy by w csa nie grali...
Jakiego 2005 ? Ja gram od 2000 roku. Wyszedł w 1999 roku. Więc sobie dodaj tych grających.. Zresztą się zgadzam
Się lekko pomyliłem.Chodziło mi o 2003r. bo wtedy cs dostał rozgłośnie na większą skalę.Z resztą znam nawet ludzi z obecnych serwerów po 35 lat którzy sobie do teraz grają większością nocami jak już dzieciaki śpią także to mówi samo za siebie.Nowe pokolenie nie rozumie csa bo dla nich się liczy tylko grafika.W sumie jakbym miał teraz 12 lat to też bym nic ciekawego w csie nie zauważył jakbym grał ten 1 raz.Tu chodzi o sentyment starszych graczy do tej gry,małolaty już tego nie zrozumieją bo sentymentu nie mają i w dobie obecnych gier im to po prostu sie nie przyjmie.Już nawet CS:GO jest tylko po to żeby wyciągnąć $$$ z tych nieco starszych graczy pamiętających czasy kiedy 1.6 był na topie bo młodszych ludzi niż 16 lat tam nie widzę.
Jak nie widzisz dla ludzi poniżej 16 lat ? Ja w to gram od dziewiątego roku życia, ledwo co mam piętnaście i nie widzę lepszych gier tego typu oprócz CS 1.6 i Unreal Tournament 1999
filmy w wypożyczalniach/sklepach też zapewne wybierasz po okładce, ale kto tak nie robił jak mając 10lat :)
No tak, widział u kolegi, ale nie grał. Jak to jest oceniać jakąś grę, uprzednio się z nim nie zaznajomić?
Zgadzam sie szczegolnie ze w tej grze tylko strzelasz podkladasz bomby i nic wiecej nie ma singla a skoro tak sie zabrali za multi to fabula singla byla by tak prostacka jak ci co graja w ta gre
ta gra to nietypowa gra. To platforma do rywalizacji, zupełnie jak boisko do piłki nożnej czy kort tenisowy.