Do osób dorosłych które mają dzieci weźcie kurde zajmijcie się tymi dzieciakami a nie wchodzi
dziecko na Filmweb i nie dość że robi błędy to jeszcze starym klasycznym grą dają ocenę 1 bo mają
słabą grafikę
Co jest najlepsze że jedna z najgorszy gier na świecie - minecraft (to moje zdanie) ma beznadziejną
grafikę a w rankingu cały czas pnie się w górę ostatnio patrzyłem miesiąc temu była 900 któraś a
teraz jest już 600 któraś no poprostu moje pytanie brzi czy dzieci są takie głupie że same nie potrafią
składać klocków tylko muszą to robić wirtualnie czy są na tyle odmóżdżone że nie potrafią zrozumieć
starych gier i tylko strzelać z karabinu potrafią na błagam was zajmijcie się tymi 6-12 latkami i nie
dajcie im zakładać kont na filmwebach i innych bo najgorsze gry mają od nich najlepszą ocenę i
głupie teksty padają od nich bo gra jest ponad życie
Największa dzieciarnia ostatnio wychyliła się na forum Heroes i GTA V których boli dupka, że ta pierwsza wyprzedziła GTA. Rodzice na prawdę mają dużo roboty.
Dałem 1 bo to jest słaba gra, w czasach kiedy wyszła były 100x lepsze gry. Jest to po prostu jedna z gier, która ówczesna dzieciarnia dostała ruskiego tłoka od swojego kolegi żeby sobie zgrał.
"w czasach kiedy wyszła były 100x lepsze gry"
Wymieniaj! Chętnie się pośmieję :)
Baldurs Gate
Planescape Torment
Fallout
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Tekken 3
Starcraft
Gran Turismo
Gran Turismo 2
Half Life
Metal Gear Solid
Resident Evil 1-3
Grim Fandango
Xenogears
Oddworld: Abe's Exoddus
Thief: The Dark Project
Battlezone
Unreal
Unreal Tournament
Final Fantasy VII-IX
Independence War
Spyro the Dragon
Tenchu: Stealth Assassins
SimCity 3000
Final Fantasy Tactics
Sanitarium
Tom Clancy's Rainbow Six
Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear
Shogo
SoulCalibur
Tony Hawk's Pro Skater
System Shock 2
Sid Meier's Alpha Centauri
Age of Empires II
Crash Team Racing
FreeSpace 2
Rayman 2: The Great Escape
Homeworld
Legacy of Kain: Soul Reaver
Worms Armageddon
Driver
Medal of Honor
Syphon Filter
Grandia
Silent Hill
Jagged Alliance 2
Aliens Versus Predator
Quake III Arena
Age of Wonders
Dungeon Keeper
Więcej już mi się nie chce wymieniać, mam lepsze rzeczy do roboty. Tak czy inaczej, Hirołsy 3 zmiażdżone.
Miałeś wymienić lepsze, a wymieniłeś wszystkie godne uwagi z lat 90-tych (poza tymi konsolowymi o których w życiu nie słyszałem).
Musisz się bardziej postarać.
Poza tym chuja wiesz jak wymieniasz Fallout, a pomijasz Fallout 2.
Pewnie srałeś w pieluchy gdy te gry wychodziły, bo że w żadną nie grałeś to jestem pewien.
Pisząc fallout miałem na myśli obie części chamie. Wszystkie te gry sprawiły mi więcej frajdy od badziewnych herosów 3
Grałem kiedyś w wiele gier, teraz nie mam na to tyle czasu. Heroes to taka odskocznia. Turówka ma tą zaletę, że można w każdej chwili dać save i wyjść. A uruchomienie gry zajmuje kilka sekund, zapis i wyjście z niej jeszcze mniej.
Jest to tytuł, który każdy dzisiaj dorosły gracz zna, jest jak Coca Cola wśród napojów gazowanych, albo Coco Chanel wśród perfum. To nie jest produkt wypromowany tylko dzięki reklamie, można grać bez końca, map jest bez liku, dodatek Miecz Armageddonu ma losowo generowane mapy, każda plansza jest inna.
Dodatkowo napiszę, że Heroes III była oceniana przez graczy, którzy robili to listownie, przez cały rok, w pierwszej piątce magazynu Świat Gier Komputerowych.
Natomiast co do gier, które napisał madrok_626 to świetne tytuły, nie przeczę, jednak żaden z wymienionych nie wciągnął mnie tak jak Heroes III. Wciągnął i trzyma do dziś. A z tego co widać nie tylko mnie. Pzdr.
Trzeba zaznaczyć, że Heroesy cieszą się kultowym statusem tylko w paru krajach. Większość graczy w życiu o nich nawet nie słyszała.
A mnie Fallout 2 nie wciągnął nawet na tyle, żebym go ukończył, a podejścia były trzy.
Tymczasem pierwszego zaliczyłem czterokrotnie, przy czym przy każdym przejściu miałem żywego Dogmeata!
Pierwszy Fallout ma niesamowity survivalowy, duszny, bezlitosny klimat. Nie ma po nim w sequelu śladu.
Ta gra przypomina mi staruszka która rodzina nie zgadza się na odłączenie od maszyny żeby umarł. Gra była cudowna, wspaniała, super grywalna, ale podkreślam "była". Gram w gry długi czas i słyszałem o tej grze, ale by wstawiać trzy dodatki do tej samej gry w pierwszej piątce to już fanatyzm. Dałem tej grze 1/10 bo pora się z tym staruszkiem pożegnać.
Cześć. Skoro dałeś 1 bo pora się pożegnać, to dlaczego dałeś 10 Gothicowi I, II i dodatkowi. Jakiś ty małostkowy.
Filmweb nie powinien na topliście stawiac dodatkow na osobnych pozycjach od podstawowych wersji, bo to kretynizm. De facto jest to ta sama gra tylko z jakimiś bonusami dla tych, ktorym podobała się podstawka.
H3 powinno być pierwsze, ale nie musi zajmować aż trzech miejsc w top 10, bo to głupie. To samo sie tyczy innych gier i ich dodatków.
Gdyby dawali dosłownie wszystkie dodatki to lista gier na filmwebie byłaby trzy razy dłuższa. Filmweb głównie (nie mówię "tylko" bo nie sprawdzałem) daje dodatki fabularne które różnią się od podstawek pod względem fabuły. Czasem dodatki są lepsze od oryginała a czasem gorsze i trzeba to ocenić.
Co prawda w tym przypadku zgodzę się że dodatki są na takim wysokim miejscu przez identyczny gameplay jaki ma podstawka.
W pełni się z tobą zgadzam na filmweb powinni zrobić ranking gier i ranking dodatków do gier
Niektóre dodatki są znacznie lepsze od podstawki ;p grindują niezłą podstawkę na zupełnie nowy poziom- np. Empire at war- podstawka to gra co najwyżej niezła, zaś dodatek to gra rewelacyjna. I co robić w takim wypadku?
Stary ja mam 12 lat teraz a gra to dla mnie cud,miód i orzeszki x4 pamietam gdy miałem 5 lat grałem z bratem i kuzynem w to ^^
Wiesz ja też miałem jak ty tyle że ja w to grałem z wujkami teraz co prawda przestałem grać w heroes III ale gram teraz w VI i V w IV czasem też ale to też już rzadko osobiście uważam że te części nie mogą się równać z III ale też są fajne