PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=611335}
8,3 1 675
ocen
8,3 10 1 1675
Lineage II: The Chaotic Chronicle
powrót do forum gry Lineage II: The Chaotic Chronicle

10/10

ocenił(a) grę na 10

Gram od kilku lat :D

wallyg_filmweb

ja stety / niestety po 6 latach odłożyłem grę na bok, gdyż niestety ale bez 6h dziennie CO NAJMNIEJ nie wyobrażam sobie w nią grać :(

wallyg_filmweb

Gra rewelacyjna, kilka lat grałam, póki co uśpiłam nałóg i nie gram :)

madziadem

to kilka lat za długo :D oczywiście jeśli się gra z umiarem i jest to jedyna gra jaką się posiada ;P ale wiadome nie grając zbyt często, dużo nie osiągniesz, trzeba dużo grac pomagać innym klanowiczom, żeby potem móc sobie coś skleić :P zbyt wciągająca :P grałem 4 lata ;P

Jashin89

oj tak, klan, radość ze spotykania i rozmów z ludżmi tak samo szurniętymi jak ja hehe, oczywiście pozytywnie :) :P tak samemu ciężko skleić dobry ekwipunek.
co kto lubi, Lineage wspaniała gra, takie witrualne drugie zycie:) Polecam gorąco!

ocenił(a) grę na 10
madziadem

Mam tak samo;D

ocenił(a) grę na 9
wallyg_filmweb

7x TH hero pod rząd na offie. Ta gra jest niesamowita, dobrze, że ją zepsuli nowym patchem, wiec spokojnie mogłem odejść,

ocenił(a) grę na 10
Apiseq

Cała prawda. Na szczęście co kolejny chronicle to gorszy bo inaczej nigdy bym nie przestał w nią grać :)

Jednak już mi się tęskni za tym światem, mam nadzieję, że Lineage Ethernal sprosta wyzwaniu i będzie godnym następcą.

ocenił(a) grę na 9
wallyg_filmweb

Grałem 6 lat od 7 miesięcy nie wbijałem w grę i już nie wbije.W grze osiągnąłem wszystko co się dało . Ta gra to istne second life i mega pochłaniacz czasu .Ciesze się że zacząłem grać w wieku 14 lat bo jak bym zaczął wcześniej to mógł bym stracić dzieciństwo .Współczuje wszystkim dzieciom które dorwą się do tej gry zbyt wcześnie Pozdro .

Oczywiście ocena to 10/10 zwłaszcza kroniki c5 i interlude .

Pobierz aplikację Filmwebu!